اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سالن سرپوشیده ثامن الائمه

اسکیت‌بازان قمی در 4 رده سنی مسابقات ایستگاهی قهرمانی قم رقابت می‌کنند

رئیس هیئت اسکیت استان قم گفت: اسکیت‌بازان قمی در یک دوره رقابت‌های اسکیت ایستگاهی قهرمانی قم به مناسبت دهه مبارک فجر با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

اسکیت‌بازان قمی در 4 رده سنی مسابقات ایستگاهی قهرمانی قم رقابت می‌کنند

محمد حسنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته توسط معاونت توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان و مشارکت هیئت‌ها در در برگزاری رقابت‌های ورزشی به مناسبت دهه مبارک فجر، در نظر داریم یک دوره رقابت‌های اسکیت ایستگاهی قهرمانی قم را با حضور علاقمندان به این رشته برگزار کنیم.

وی ادامه داد: اسکیت به ورزشی همگانی و فراگیر در بین خانواده‌ها و شهروندان قمی تبدیل شده و شما می‌بینید که معمولا در روزهای تعطیل و حتی در سایر ایام هفته با وسایل این رشته در فضاهای تفریحی و ورزشی حضور می‌یابند و در سنین مختلف به اجرای آن می‌پردازند.

رئیس هیئت اسکیت استان قم ابراز کرد: این رشته در ایام اوقات فراغت نیز یکی از رشته‌های مورد علاقه مردم است و برنامه‌های آموزشی هیئت با مراجعه خیل عظیمی از مردم برای فعالیت فرزندانشان در فعالیت‌های این رشته مواجه می‌شود.

وی تصریح کرد: با توجه به این سرمایه بزرگی که در اسکیت قم داریم هدف ما در چهار سال فعالیت در هیئت اسکیت استان قم این است که ظرفیت‌ها را شناسایی کرده و با تربیت و پرورش استعدادها و به کار گرفتن امکانات و فضای مناسب ورزشی آنها را به بالفعل تبدیل کنیم.

حسنی ابراز داشت: استقبال خوبی از سوی علاقمندان به اسکیت از برنامه برگزاری رقابت‌های اسکیت ایستگاهی جام فجر صورت گرفته و ان‌شاءالله این رقابت‌ها به مناسبت گرامیداشت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در روز جمعه یازدهم بهمن ماه برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: سالن ثامن اداره کل آموزش و پرورش واقع در منطقه 15 خرداد جنب امامزاده سیدعلی میزبان این رقابت‌ها است و علاقمندان به حضور در این مسابقات می‌توانند در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید با یکدیگر به رقابت بپردازند.

رئیس هیئت اسکیت استان قم بیان داشت: این رقابت‌ها علاوه بر عنوان جام فجر با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ورزشکار استان قم نیز برگزار می‌شود و در پایان با حضور مسئولان اداره کل ورزش و جوانان در هیئت اسکیت استان قم از برترین‌های این دوره از مسابقات قهرمانی اسکیت ایستگاهی قم با اهدای لوح تقدیر و جوایز نقدی تقدیر خواهد شد.

انتهای پیام/78002/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول