اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از اول اسفند ماه امسال برگزار می‌شود

آغاز رقابت‌های اسکیت قهرمانی کشور در مازندران

رئیس هیئت اسکیت مازندران از میزبانی این استان و شهرستان بابلسر از رقابت‌های اسکیت فری‌استایل قهرمانی دستجات آزاد کشور از اول اسفند ماه امسال به مدت چهار روز خبر داد.

آغاز رقابت‌های اسکیت قهرمانی کشور در مازندران

حسین خیری‌نیا فیروزجاه ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در آمل با اعلام اینکه میزبانی هشتمین دوره مسابقات اسکیت فری‌استایل قهرمانی کشور در دو بخش آقایان و بانوان به مازندران سپرده شد، از رشد و پیشرفت این رشته پرطرفدار و مهیج ورزشی در این استان خبر داد.

خیری‌نیا با اشاره به اینکه اسکیت‌سواران مازندرانی در هفت دوره گذشته این مسابقات از سه دوره میزبانی داشتند، گفت: این رقابت‌ها که از اول اسفند ماه امسال به مدت چهار روز دنبال می‌شود، حکم انتخابی مرحله نخست تیم ملی اسکیت فری‌استایل را دارد.

وی از برنامه‌های جانبی قبل از آغاز این مسابقات را  برپایی یک دوره کلاس داوری درجه سه فری‌استایل کشوری آقایان و بانوان در روزهای 29 و 30 بهمن ماه در بابلسر خبر داد و گفت: این مسابقات به  میزبانی مازندران در شهرستان بابلسر انجام می‌شود.

به گفته خیری‌نیا فیروزجاه، روز نخست هشتمین دوره مسابقات اسکیت فری استایل قهرمانی کشور با رقابت رشته اسپید اسلالوم دختران کار خود را آغاز کرده و روزهای بعد آن نیز رویارویی پسران اسکیت‌سوار کشور در این رشته پیگیری می‌شود.

این مسئول همچنین در بخش دیگری از صحبت‌هایش از برگزاری اردوی تیم اسکیت نونهالان منطقه پنج کشور خبر داد و گفت: این اردو با حضور منتخبان اسکیت‌سوار پسر و دختر در ساری برگزار شد.

وی ابراز امیدواری کرد: طی مراحل گذشته در رده‌های مختلف تیم ملی اسکیت‌سواران مازندرانی خوش درخشیدند و امید داریم در ترکیب تیم ملی آینده کشورمان نیز شاهد حضور اسکیت‌سواران این استان شمالی کشور باشیم.

خیری‌نیا با تاکید بر اینکه تیم‌های نونهالان دختر و پسر اسکیت‌سوار مازندران در رقابت‌های منطقه پنج کشور مقام اول و دوم را کسب کردند، گفت: این اسکیت‌سواران با اردوهای آماده‌سازی خود را برای مسابقات کشوری که به میزبانی استان خراسان رضوی بیست و دوم و بیست و سوم اسفند ماه سال‌جاری برگزار می‌شود، آماده می‌کنند.

انتهای پیام/86012/ر30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول