اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت اسکیت خراسان‌جنوبی خبر داد

رقابت 160 اسکیت‌باز در مسابقات انتخابی تیم خراسان‌جنوبی اعزامی به مسابقات منطقه‌ای

رئیس هیئت اسکیت خراسان‌جنوبی از برگزاری مسابقات اسکیت استان انتخابی اعزام به مسابقات منطقه‌ای در دو شهرستان بشرویه و بیرجند بمناسبت گرامیداشت هفته هوای پاک خبر داد و گفت: در این مسابقات 160 اسکیت‌باز با یکدیگر به رقابت پرداختند.

رقابت 160 اسکیت‌باز در مسابقات انتخابی تیم خراسان‌جنوبی اعزامی به مسابقات منطقه‌ای

مهدی پاکرو امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: به منظور ترویج و همگانی کردن ورزش اسکیت و گرامیداشت هفته پاک، مسابقات اسکیت قهرمانی خراسان‌جنوبی برگزار شد.

وی ابراز داشت: در این مسابقات 160 دانش‌آموز در پنج رده سنی، همزمان باهم در دو شهرستان بشرویه و بیرجند برای کسب مقام قهرمانی به رقابت پرداختند.

صالح سالار زاده و فرزانه صادق‌سلیمانی قهرمانان مسابقات اسکیت شهرستان بشرویه

رئیس هیئت اسکیت خراسان‌جنوبی به برگزاری مسابقات اسکیت ایستگاهی در شهرستان بشرویه با شرکت 47 ورزشکار دانش‌آموز دختر و پسر اشاره و تصریح کرد: مسابقات قهرمانی اسکیت ایستگاهی در بخش آقایان با حضور 27 نفر برگزار شد که در رده سنی هشت سال صالح سالار زهی قهرمان شد، در رده سنی 9 سال ابوالفضل صفری بر سکوی نخست ایستاد و در رده سنی 10 سال نیز سجاد کیانی‌مقدم در جایگاه برتر قرار گرفت.

پاکرو اذعان داشت: در مسابقات اسکیت ایستگاهی بخش بانوان شهرستان بشرویه 20 دانش‌آموز با یکدیگر رقابت کردند که در رده سنی هفت سال فرزانه صادق‌سلیمانی در جایگاه نخست ایستاد، در رده سنی 9 سال مهشاد محمد‌پور مقام قهرمانی را کسب کرد و در رده سنی 10 سال نیز ویدا حسینی‌نژاد رتبه برتر را از آن خود کرد.

دبستان ابن‌سینا در مسابقات اسکیت آموزشگاه‌های پسران شهرستان بیرجند قهرمان شد

وی با بیان اینکه مسابقات اسکیت قهرمانی مدارس بیرجند با حضور 113 دانش‌‍‌آموز دختر و پسر در رده سنی زیر 10 سال برگزار شد، گفت: در رقابت تیمی مسابقات اسکیت قهرمانی آموزشگاه‌‌های بیرجند در بخش پسران، تیم دبستان ابن سینا قهرمان شد، شمس توس نایب قهرمانی را کسب کرد و امام حسین(ع) نیز رتبه سوم را از آن خود کرد.

رئیس هیئت اسکیت خراسان‌جنوبی به رقابت اسکیت‌بازان پسر در چهار رده سنی اشاره کرد و افزود: در رده سنی هفت سال ارشیا ارجمند رتبه نخست را کسب کرد، در رده سنی هشت سال محمد مبین حاجی‌پور قهرمان شد، در رده سنی 9 سال محمدرضا زنگویی در جایگاه نخست ایستاد و در رده سنی 10 سال نیز نیما تقی‌زاده رتبه برتر را از آن خود کرد.

پاکرو به رقابت 87 اسکیت‌باز در بخش بانوان در مسابقات مدارس و انفرادی شهرستان بیرجند اشاره کرد و ابراز داشت: در بخش آموزشگاه‌های دخترانه بیرجند، ‌دبستان‌های سما قهرمان شد‌، مدرسه نصیری نایب قهرمانی را از آن خود کرد و دبستان شاهد ‌سمیه نیز در جایگاه سوم ایستاد.

این مقام مسئول ادامه داد: در بخش انفرادی مسابقات اسکیت ایستگاهی بانوان شهرستان بیرجند، در رده سنی هفت سال رضوانه شیخ‌زاده بر سکوی قهرمانی ایستاد، در رده سنی هشت سال مانیا میرزایی‌فر قهرمان شد، در رده سنی 9 سال سمانه محمدزاده رتبه نخست را کسب کرد و در رده سنی 10 سال نیز سیده‌‌فریبا ناصری جایگاه نخست را از آن خود کرد.

وی خاطرنشان کرد: نفرات برتر مسابقات اسکیت قهرمانی خراسان‌جنوبی گرامیداشت هفته هوای پاک. به نمایندگی از استان در مسابقات اسکیت منطقه‌ای که با حضور ورزشکاران استان‌های کرمان، خراسان شمالی، هرمزگان، خراسان‌رضوی و سیستان و بلوچستان به میزبانی مشهد مقدس در دهه فجر برگزار می‌شود اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/69014/ق40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول