اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‌دهد

احداث مجتمع خیریه سالمندان کشور در بابلسر + تصاویر

نخستین پروژه خیریه مجتمع تفریحی - توریستی سلامت سالمندان کشور در بابلسر احداث می‌شود.

احداث مجتمع خیریه سالمندان کشور در بابلسر + تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، فرماندار بابلسر به همراه برخی از مسئولان شهرستانی از نخستین پروژه خیریه مجتمع تفریحی - توریستی سلامت سالمندان کشور در بابلسر بازدید کردند.

این پروژه در زمینی به مساحت 33 هزار متر مربع با زیربنای 15 هزار متر در قالب 112 واحد ویلا در روستای افراتخت بخش بهنمیر بابلسر در حال احداث است.

از ویژگی‌های بارز این پروژه داشتن رستوران، سالن آمفی تئاتر، استخر، درمانگاه، مسجد، خانه کودک، بازارچه سلامت و مزرعه سلامت است.

فرماندار بابلسر در حاشیه در این بازدید در گفت‌وگو با خبرنگار خبرنگار فارس در بابلسر اظهار داشت: این پروژه از جمله پروژه‌های است که با شتاب خوبی در حال انجام است و اگر به همین شکل پیش رود تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

کریم سجادی با بیان اینکه از سرمایه‌گذارانی که قصد سرمایه‌گذاری در این شهرستان دارند استقبال می‌کنیم عنوان کرد: از آنجا که این پروژه، پروژه تفریحی - توریستی است برای جذب گردشگران لازم است برای آن طرح دستیابی به ساحل نیز تعریف شود.

وی تصریح کرد: فرمانداری و ادارات سطح شهرستان آمادگی کامل برای همکاری و رفع مشکلات این پروژه را دارند.

مدیر پروژه خیریه مجتمع تفریحی - توریستی سلامت سالمندان نیز گفت: این پروژه نخستین پروژه خیریه مجتمع 

تفریحی -  توریستی سلامت سالمندان کشور است.

ناصر بابایی با بیان اینکه سرمایه‌گذار این پروژه مرضیه بابایی(خواهر) و پروژه نیز به نام مرضیه است افزود: این پروژه با اعتباری بیش از 16 میلیارد تومان احداث می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این پروژه در زمینی به مساحت 33 هزار متر مربع در حال ساخت است ادامه داد: کلنگ این پروژه در مردادماه و آغاز کار در شهریور ماه 92 صورت گرفت، پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال جاری افتتاح شود.

بابایی با بیان اینکه با افتتاح این پروژه برای 210  نفر در سه شیفت کاری به طور مستقیم اشتغال‌زایی می‌شود اذعان داشت: این مجموعه ظرفیت پذیرش 600 نفر را دارد.

مدیر پروژه خیریه مجتمع تفریحی -  توریستی سلامت سالمندان متذکر شد: این پروژه با داشتن 112 واحد ویلا، سالن آمفی تئاتر، استخر، درمانگاه، مسجد، خانه کودک، بازارچه سلامت و مزرعه سلامت جزء پروژه‌های مهم کشور است.

انتهای پیام/86010/ن30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول