اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای ملی سالمندان ایران:

نیازهای قانونی سالمندان بررسی و مرتفع شود

رئیس شورای ملی سالمندان ایران بر رفع نیازهای قانونی سالمندان تأکید کرد.

نیازهای قانونی سالمندان بررسی و مرتفع شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حسین نحوی‌نژاد عصر امروز در نشست ویژه شورای سالمندان که در استانداری البرز برگزار شد، اظهار کرد: توجه به نیازهای سالمندان و رفع آنها یکی از مهمترین اقداماتی است که می‌توانیم در مسیر خدمت‌رسانی به این قشر انجام دهیم.

وی با بیان اینکه سالمندان نیز به تناسب سن خود نیازمند توجه هستند، افزود: ارائه خدمات به این قشر و همچنین ایجاد نشاط برای آنان می‌تواند سالمندان را از برخی بیماری‌ها دور سازد.

این مسئول با تأکید بر اینکه 37 درصد سالمندان کشور دچار اختلالات روانی هستند، افزود: نداشتن اوقات فراغت سالم، کمبود امکانات متناسب با سن این افراد از مهمترین مشکلات سالمندان در کشور است.

رئیس شورای ملی سالمندان ایران یکی از مهمترین مسائلی که سالمندان را تهدید می‌کند، کم تحرکی عنوان کرد و افزود: کم تحرکی در این افراد سبب معلولیت‌های شناختی و ذهنی مانند آلزایمر می‌شود.

رئیس شورای ملی سالمندان با بیان اینکه اکنون 6 میلیون سالمند در کشور وجود دارد، افزود: تعدادی از آنها زیر پوشش نهادهای حمایتی از جمله کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی هستند.

انتهای پیام/2302/ک20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول