اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جهاد کشاورزی دشتستان خبر داد

بهره‌برداری از 8 پروژه کشاورزی با اعتبار 327 میلیارد ریال در دشتستان

رئیس جهاد کشاورزی دشتستان از بهره‌برداری از هشت پروژه کشاورزی با اعتبار 327 میلیارد ریال در دشتستان خبر داد.

بهره‌برداری از 8 پروژه کشاورزی با اعتبار 327 میلیارد ریال در دشتستان

حسین قیصری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: توجه به کشاورزی امر بسیار مهم و ارزشمندی است و مسئولان دشتستان در این مسیر اهتمام جدی دارند.

وی افزود: کیفیت بخشی به تولیدات کشاورزی در دستور کار قرار دارد و در این مسیر از تمام توان و ظرفیت موجود بهره می‌بریم و هیچ فرصتی را در این عرصه هدر نمی‌دهیم.

رئیس جهاد کشاورزی دشتستان خاطرنشان کرد: دشتستان هم‌اکنون 70 درصد تولیدات کشاورزی استان را به خود اختصاص داده و روز به روز برای افزایش میزان تولیدات این حوزه بیشتر تلاش می‌کنیم.

قیصری تصریح کرد: در دهه فجر امسال چند طرح مهم و تاثیرگذار در حوزه جهاد کشاورزی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد که امیدواریم افتتاح این طرح‌ها موجبات تقویت کشاورزی شهرستان شود.

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان دشتستان از بهره‌برداری از هشت پروژه کشاورزی در دشتستان در دهه فجر سال جاری خبر داد و افزود: افتتاح مرغداری، راه‌اندازی چند واحد پرواربندی، گلخانه و اجرای آبیاری تحت فشار از جمله این پروژه‌ها هستند.

وی با بیان اینکه این تعداد پروژه با اعتباری بالغ بر 327 میلیارد ریال مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند، یادآور شد: افتتاح این پروژه‌ها سبب اشتغال 600 نفر در بخش‌های کشاورزی می‌شود که امیدوار هستیم در این مسیر به اهداف مورد نظر برسیم.

قیصری گفت: همه باید دست به دست هم دهیم و برای رشد و اعتلای کشاورزی شهرستان دشتستان اهتمام ورزیم و نباید کم‌کاری و اهمالی داشته باشیم.

انتهای پیام/2452/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول