اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فجر انقلاب/176

مسئلتی: نمایشگاه بزرگ کتاب دهه فجر در لوندویل برپا می‌شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا از برپایی نمایشگاه بزرگ کتاب دهه فجر در لوندویل خبر داد.

مسئلتی: نمایشگاه بزرگ کتاب دهه فجر در لوندویل برپا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، ابراهیم مسئلتی عصر امروز در جلسه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان با اشاره به برنامه‌های ارشاد برای دهه فجر اظهار کرد: برپایی نمایشگاه «انقلاب در آیینه مطبوعات» در مصلی نماز جمعه بندر آستارا یکی از برنامه‌های این اداره در دهه مبارک فجر است.

به گفته وی، در این نمایشگاه مطبوعات نشر دهنده وقایع زمان انقلاب به نمایش گذاشته می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا برپایی نمایشگاه تجسمی و صنایع‌دستی، نمایشگاه بزرگ کتاب و آثار تجسمی در شهر لوندویل را از دیگر برنامه‌ها ذکر کرد.

وی افزود: محفل انس با قرآن ویژه بانوان انجمن قرآن و نهج‌البلاغه به مناسبت ولادت امام حسن عسکری (ع) از جمله برنامه‌های اجرایی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا در ایام‌الله دهه مبارک فجر است.

مسئلتی از برگزاری مسابقه خوشنویسی با موضوع راه و کلام امام (ره) در دهه فجر امسال در آستارا خبر داد و یادآور شد: نمایشگاه نقاشی با موضوع انقلاب و دیدار از خانواده‌های معظم شهدا جزو برنامه‌های اجرایی در ایام‌الله دهه فجر امسال است.

وی برگزاری مسابقات بازی رایانه‌ای فوتبال با نام «جام فجر» را از برنامه‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در دهه فجر برشمرد.

این مسئول با اشاره به حضور مجموعه هنرمندان آستارا در راهپیمایی 22 بهمن خاطرنشان کرد: امسال حضور هنرمندان و بازیگران و نویسندگان، شاعران و مستندسازان در برنامه‌های دهه فجر ارشاد آستارا و راهپیمایی 22 بهمن چشمگیر می‌شود.

انتهای پیام/84001/ت20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول