اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در طول دهه فجر

همایش‌های خاطره‌گویی و جشن انقلاب در شاهرود برگزار می‌شود

سرپرست بسیج علی ابن ابیطالب (ع) شاهرود گفت: با پیشنهاد و همکاری پایگاه‌های بسیج، همایش‌های خاطره‌گویی و جشن انقلاب در همه پایگاه‌های مساجد و محلات شاهرود در طول دهه فجر برگزار می‌شود.

همایش‌های خاطره‌گویی و جشن انقلاب در شاهرود برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، علی‌اکبر اشرفی ظهر امروز در جلسه ستاد دهه فجر شاهرود که با حضور فرماندهان پایگاه‌های بسیج در حسینیه شهدا برگزار شد، اظهار کرد: دهه مبارک فجر، دهه پیروزی خون بر شمشیر و پایان استبداد و ظلم 2 هزار و 500 ساله طاغوت در ایران و برافراشته شدن پرچم اسلام است.

وی افزود: باید با برگزاری برنامه‌های متنوع، با هدف و تأثیرگذار در راستای تبیین و تشریح این دهه همت گمارده و برای نسل‌های جدید این واقعه را بازشناسی کنیم.

سرپرست بسیج علی ابن ابیطالب (ع) شاهرود تصریح کرد: در راه عملیاتی کردن همین موضوع، برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری ورزشی و علمی برای پایگاه‌های بسیج در نظر گرفته شده است که در این دهه اجرایی می‌شود.

اشرفی با اشاره به بخشی از این برنامه‌ها گفت: با پیشنهاد و همکاری پایگاه‌های بسیج، همایش‌های خاطره‌گویی و جشن انقلاب در همه پایگاه‌های مساجد و محلات شاهرود در طول دهه فجر اجرا می‌شود.

سرپرست بسیج علی ابن ابیطالب (ع) شاهرود بیان کرد: برگزاری محافل انس با قرآن کریم، توزیع تراکت‌های فرمایشات امام و رهبری و تبیین اهداف انقلاب اسلامی و برگزاری همایش‌های بصیرت‌افزایی و روشنگری در پایگاه‌ها از دیگر برنامه‌هاست.

اشرفی اظهار کرد: اجرای برنامه‌های فرهنگی خاص برای نوجوانان و جوانان در حلقه‌های صالحین در جهت شناخت امام راحل و اهداف انقلاب و تجمع تشکل‌های دینی و هیئت‌های مذهبی در طول دهه فجر از سایر برنامه‌هاست.

وی با بیان اینکه دیدار با خانواده‏های شهدا و ایثارگران نیز در دستور کار است، گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده، یک روز در دهه فجر، فرماندهان پایگاه‌ها و شورای آنها به دیدار خانواده شهدا و ایثارگران خواهند رفت.

سرپرست بسیج علی ابن ابیطالب (ع) شاهرود با اشاره به برنامه‌ریزی برای اجرای بیش از 100 برنامه در پایگاه‌های بسیج در طول دهه مبارک فجر اظهار کرد: رژه موتوری در سالروز ورود امام راحل به میهن، غبارروبی گلزار مطهر شهدا، حضور در نمازجمعه، برگزاری همایش صالحین، مسابقات مختلف ورزشی در سطح پایگاه‌ها و حضور در راهپیمایی 22 بهمن ماه از دیگر فعالیت‌های پایگاه‌های بسیج در دهه فجر انقلاب اسلامی است.

اشرفی با دعوت از همه به خصوص بسیجیان برای شرکت در برنامه‌های گوناگون دهه فجر اظهار کرد: در آغاز سی‏ و ششمین سال پیروزی انقلاب اسلامی باید تلاش کنیم تا اهداف این انقلاب بزرگ را برای نسل‌های سوم و چهارم انقلاب اسلامی به خوبی تبیین کنیم و دشمنان را در توطئه‌های آنان ناکام و نشان دهیم؛ هم‏چنان محکم و استوار از انقلاب دفاع می‌کنیم.

انتهای پیام/2249/ر30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول