اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گلستان:

پایتخت گلستان نیازمند افق چشم‎انداز است

استاندار گلستان گفت: پایتخت گلستان نیازمند افق چشم‎انداز است.

پایتخت گلستان نیازمند افق چشم‎انداز است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حسن صادقلو عصر امروز در حاشیه آئین تودیع و معارفه شهردار گرگان که در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد، در گفت و گو با خبرنگاران استان گلستان اظهار داشت: لازم است تصمیمات و اجرائیات مدیریت شهری دقیقا در افق چشم‎انداز برنامه‎ریزی شود.

وی تصریح کرد: گرگان در سند چشم‎انداز 1404 شهری آرامش‎بخش، آرامش‎دهنده، فرح‎بخش، با محیطی زیستی سالم و سبز، توانمند در جذب توریسم، پیشرو در فناوری اطلاعات، با شهروندانی بانشاط و مشارکت‎پذیر است.

تدابیر و رفتارهای انسانی نظامند شود

استاندار گلستان با تأکید بر اینکه همه در میزگرد خدمت باید برای توسعه همه‎جانبه استان تلاش کنند، ابراز داشت: اینگونه نیست که بگوییم فقط شورا و شهرداری مسئول رشد و پیشرفت استان هستند.

صادقلو با بیان اینکه باید تدابیر و رفتارهای انسانی نظامند شود، افزود: افق داشتن در آبادانی استان و شهرستان نکته‎ای است که باید به دنبال آن برویم لذا در این راستا لازم است که تدبیر همه شهروندان به مشارکت آید تا در این زمینه به موفقیت برسیم.

وی با بیان اینکه گلستان از یک بزرگراه 276 کیلومتری برخوردار است، خاطرنشان کرد: چیزی حدود 15 میلیون مسافر برون‎استانی از این بزرگراه عبور می‎کنند که اگر در مسیر آن به فضای سبز برای جذب توریسم توجه شود اتفاقات خوبی در این حوزه خواهد افتاد.

استاندار گلستان با بیان اینکه برای توسعه همه جانبه استان همه باید دست به دست یکدیگر دهند، خاطرنشان کرد: تعامل و هم‎افزایی زمینه پیشرفت را فراهم می‎کند که همه مسئولان باید در این مسیر حرکت کنند.

انتهای پیام/83001/ذ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول