اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ساعت 16 امروز صورت می‌گیرد

آغاز فعالیت دوباره نمایشگاه کتاب هرمزگان

دبیر اجرایی یازدهمین نمایشگاه کتاب هرمزگان گفت: بعد از حادثه آتش‌سوزی صبح امروز در محل نمایشگاه کتاب هرمزگان این نمایشگاه فعالیت دوباره خود را از ساعت 16 امروز (سه‌شنبه) آغاز می‌کند.

آغاز فعالیت دوباره نمایشگاه کتاب هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، محمدمهدی حسام پور ساعتی پیش در جمع خبرنگاران در خصوص حادثه آتش‌سوزی در محل یازدهمین نمایشگاه کتاب هرمزگان، اظهار داشت: در ساعت 7:40 صبح امروز و پیش از آغاز فعالیت ششمین روز نمایشگاه کتاب هرمزگان، دو غرفه از نمایشگاه بر اثر حادثه‌ای طعمه حریق شد.

وی ادامه داد: پس از وقوع این حادثه کارگران حاضر در محل نمایشگاه، با کپسول اطفاء حریق به مهار آتش پرداختند.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان افزود: ماموران آتش‌نشانی و خدمات ایمنی بندرعباس پس از اطلاع یافتن از حادثه با سرعت در محل وقوع حریق حاضر شده و موفق به خاموش کردن آتش شدند.

حسام‌پور در ادامه خاطرنشان کرد: بر اثر وقوع این حادثه غرفه‌های انتشاراتی‌های ایلاف و هنر رسانه اردیبهشت تقریبا به طور کامل در آتش سوخت اما با توجه به تعطیل بودن نمایشگاه خوشبختانه به هیچ فردی در این حادثه آسیب وارد نشد.

وی علت احتمالی این حادثه را اتصال سیم برق دستگاه کارت خوان غرفه عنوان کرد و گفت: میزان خسارات وارد شده بر اثر این حادثه پس از انجام کارشناسی مشخص می‌شود و با توجه به بیمه بودن تمامی غرفه‌ها، خسارت توسط بیمه پرداخت می‌شود.

دبیر اجرایی یازدهمین نمایشگاه کتاب هرمزگان اضافه کرد: نمایشگاه کتاب در نوبت صبح سه‌شنبه تعطیل است و از ساعت 16 امروز(سه شنبه) بار دیگر فعالیت خود را آغاز می کند.

شایان ذکر است؛ یازدهمین نمایشگاه کتاب هرمزگان از سوم بهمن‌ماه در محل دائمی نمایشگاه های بندرعباس واقع در چهار راه جهانباز آغاز به کار کرده و تا 9 بهمن ادامه دارد.

در این نمایشگاه 340 ناشر از سراسر کشور حضور یافته اند.

انتهای پیام/88007/ل20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول