اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار راور عنوان کرد

لزوم پرورش نیروی انسانی متخصص دانشگاهی در راور

فرماندار راور گفت: پرورش نیروی انسانی متخصص در دانشگاه جامع علمی کاربردی ضمن ارتقای فرهنگ علمی و دانشگاهی می‌تواند بازار کار مناسب را در شهرستان فراهم آورد.

لزوم پرورش نیروی انسانی متخصص دانشگاهی در راور

به گزارش خبرگزاری فارس از راور، محمدرضا شریفی عصر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: دهه مبارک فجر ایام با برکتی است و وظیفه ما مسئولان حفظ و حراست و پاسداشت دستاوردهای انقلاب اسلامی است لذا باید ایام دهه فجر را گرامی بداریم.

وی تصریح کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید بستر و زمینه معرفی خدمات نظام و دولت‌مردان را در جامعه مهیا کنند تا مردم از خدماتی که به برکت این انقلاب و خون هزاران شهید انجام شده، اطلاع حاصل کنند.

شریفی عنوان کرد: در نخستین روز دهه فجر که به نام امام خمینی (ره)، ولایت فقیه و رهبری نامگذاری شده، مراسم رژه موتوری از ساعت 7:30 دقیقه صبح با حضور مسئولان شهرستانی اجرا و برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر آغاز می‌شود.

فرماندار راور افزود: برنامه‌های متنوعی شامل مسابقات فرهنگی، هنری، علمی و ورزشی، جُنگ‌های شادی، مراسم‌های شب شعر و خاطره‌گویی، مسابقات مذهبی و محافل انس با قرآن، دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران و افتتاح پروژه‌های عمرانی از سوی دستگاه‌های اجرایی نیز برای این ایام تدارک دیده شده است.

وی تلاش همه مسئولان کمیته‌ها و دست‌اندرکاران در برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم دهه مبارک فجر را خواستار شد و گفت: با برنامه‌ریزی شایسته در دهه مبارک فجر و در سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب شاهد حضور پرشور و حماسی مردم هستیم.

شریفی خاطر نشان کرد: امام راحل (ره) به عنوان احیاگر دین مبین اسلام و مردم از عوامل تأثیرگذار در پیروزی انقلاب بودند و خون صدها هزار شهید بیمه‌گر انقلاب ما است.

وی با اشاره به توانمندی‌های بالای شهرستان راور در بخش‌های مختلف آموزشی ابراز داشت: تقویت نیروی متخصص در بخش تولید اقدامی مؤثر است و پرورش نیروی انسانی متخصص در دانشگاه جامع علمی کاربردی ضمن ارتقای فرهنگ علمی و دانشگاهی می‌تواند بازار کار مناسب را در شهرستان فراهم آورد.

شریفی ضمن بیان اهداف و اقدامات انجام شده در راه‌اندازی دانشگاه جامع علمی کاربردی شهرستان از ثبت‌نام 78 نفر دانشجو برای ترم بهمن سال جاری در این دانشگاه خبر داد.

انتهای پیام/2446/غ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول