اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره ارشاد نوشهر خبر داد

برپایی نمایشگاه آثار فاخر نقاشی در نوشهر

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد نوشهر با تاکید بر اجرای برنامه‌های مشترک با آموزشگاه‌های نقاشی گفت: نمایشگاه آثار فاخر نقاشی هنرجویان در شهرستان نوشهر برگزار می‌شود.

برپایی نمایشگاه آثار فاخر نقاشی در نوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، بابک شمس‌ناتری عصر امروز در دیدار  با مدیران آموزشگاه‌های نقاشی دارای مجوز با اشاره به اهمیت و توجه ویژه به امور آموزش برای ایجاد بستر برای شناسایی توانمندی شهرستان در زمینه هنر نقاشی اظهار داشت:  باید سعی شود به گونه‌ای وارد حوزه آموزشی شویم که هم تعهد و تخصص و هم تجربه در کنار یکدیگر به کار گرفته شوند.

وی افزود: هرگاه این سه فاکتور اصلی در کنار هم قرار گیرند، آموزش ما یک آموزش کاربردی می‌شود و خانواده‌ها به‌دنبال این هستند که فرزندانشان از حضور در فضای آموزشی حداکثر استفاده را برای یادگیری ببرند.

این مسئول بیان کرد: با توجه به مشکلات، سختی‌ها و کمبودهایی در این حوزه قرار دارد، مدیران آموزشگاه‌ها باید دست در دست هم کارها را به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که به ‌صورت هدفمند مشکلات آموزشگاه‌داران برطرف شود.

شمس‌ناتری بیان داشت: در این راه بخشی با همت و همگرایی شما و بخشی نیز بر دوش ماست که باید با تلاش مستمر آن را به سرانجام برسانیم.

وی با بیان اینکه شخصا از مراکز آموزشی بازدید می‌کنم خاطرنشان کرد: اداره فرهنگ و ارشاد را خانه خود می‌دانید و خانه ما هم در کنار حوزه هنر، مراکز آموزشگاه‌های فرهنگی و هنری هستند.

این مسئول گفت: انتظار ما از آموزشگاه‌های نقاشی و مدرسان آن این است که آموزش را از فضای سنتی خارج کنیم و با مدد پیشرفت و تکنولوژی، آموزشی علمی و تخصصی را به کار بندیم و در این راه هر چه جدیدتر آموزش دهیم به مرو بهره‌وری بیشتری را شاهد هستیم.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد نوشهر با تاکید بر اجرای برنامه‌های مشترک با آموزشگاه‌های نقاشی تصریح کرد: ایستگاه‌های نقاشی، نمایشگاه آثار فاخر نقاشی هنرجویان در شهرستان نوشهر را برگزار می‌کنیم و این جز با تعاون و همدلی با یکدیگر میسر نمی‌شود.

وی گفت: برای کارکردن در حوزه فرهنگی و هنری به ساعت اداری اکتفا نمی‌کنم و شبانه‌روز جوابگوی اهالی فرهنگ و هنر خواهم بود و اگر جایگاهی داریم به پشتوانه شما اصحاب فرهنگ و هنر است.

انتهای پیام/86019/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول