اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته هوای پاک انجام شد

برگزاری نمایشگاه آثار منتخب نقاشی کودکان و نوجوانان در همدان

همزمان با هفته هوای پاک نمایشگاه آثار منتخب نقاشی کودکان و نوجوانان در سالن نمایشگاهی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان برگزار شد.

برگزاری نمایشگاه آثار منتخب نقاشی کودکان و نوجوانان در همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، ظهر امروز به مناسبت هفته هوای پاک که از 29 دی تا پنجم بهمن ماه ادامه دارد نمایشگاه آثار منتخب مسابقه نقاشی دانش‌آموزان مقاطع مختلف با موضوع «چگونه به حفظ هوای پاک کمک کنیم؟» برگزار شد.

این نمایشگاه با همکاری داورانی از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در محل سالن نمایشگاهی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان برگزار شده است

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان در حاشیه این نمایشگاه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: این نمایشگاه با هدف نهادینه کردن باور صرفه‌جویی مصرف سوخت و حفظ هوای پاک به عنوان ارزشی حیات‌بخش برای انسان‌ها، برگزار شد.

اصغر توفیقی با اشاره به اعلام آمادگی مدارس برای حضور در این نمایشگاه افزود: تعداد زیادی از دانش‌آموزان در این برنامه شرکت کرده‌اند.

وی ادامه داد: راهکارهای کاهش مصرف سوخت و پیام‌های نقاشی‌های منتخب در قالب‌های مختلف از جمله کتاب، پوستر، بروشور و بنر برای بازدیدکنندگان معرفی و تبیین شد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان تصریح کرد: ایجاد کارگاه نقاشی برای کودکان علاقه‌مند و تشویق نقاشی‌های ممتاز از دیگر ویژگی‌های این نمایشگاه به شمار می‌رود.

وی بیان داشت: با توجه به اینکه عمده آلودگی هوای همدان مربوط به خروج انواع آلاینده‌ها از اگزوز وسایل نقلیه است باید همت مردم و مسئولین به مدیریت مصرف سوخت، استفاده از وسایل نقلیه عمومی، استفاده از دوچرخه و پیاده‌روی معطوف شود.

توفیقی خاطرنشان کرد: متوقف کردن خودروهای دودزا و خروج خودروهای فرسوده از چرخه حمل و نقل به منزله ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است که می‌تواند کمک شایانی به حل معضل کنونی کند.

انتهای پیام/89006/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول