اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کار داوری جشنواره فیلم کوتاه بسیج در همدان پایان یافت

کار داوری جشنواره فیلم کوتاه بسیج در همدان به پایان رسید.

کار داوری جشنواره فیلم کوتاه بسیج در همدان پایان یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان، روز گذشته هیئت داوران جشنواره فیلم کوتاه بسیج در همدان پس از دو مرحله داوری آثار برتر را به دبیرخانه جشنواره استان معرفی کردند.

آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره در همدان بیش از 103 اثر بود که پس از دو مرحله داوری آثار برتر مشخص شد به طوری که در بخش‌های فیلم کوتاه داستانی 53 اثر، فیلم مستند 21 اثر، انیمیشن 12 اثر، نماهنگ 17 اثر و بخش جانبی جشنواره فیلم نامه نویسی بود که بیش از  27 اثر به دبیرخانه رسید و از بین آنها سه اثر به عنوان آثار برتر انتخاب شد.

داوران جشنواره فیلم کوتاه بسیج همدان سعید پورشعبانی، ایرج سعدی و کوروش زارعی اعزامی از مرکز به عنوان داور ناظر بودند که آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره فیلم کوتاه بسیج استان همدان را مورد داوری و ارزیابی قرار دادند.

مراسم اختتامیه و اهداء جوایز جشنواره استانی 15 بهمن ماه همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در مجتمع فرهنگی هنری عین القضات همدان با مشارکت معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری همدان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/89002/ح/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول