اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مازندران در سی ‌و پنجمین بهار انقلاب/20

تجلیل از کارگران خدمات شهری قائمشهر در دهه فجر

شهردار قائمشهر گفت: برای نخستین بار در دهه فجر امسال از زحمتکشان مدیریت شهری توسط شهرداری قائمشهر تجلیل می‌شود.

تجلیل از کارگران خدمات شهری قائمشهر در دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، سید‌محمدجعفر حسینی بعد از ظهر امروز در تشریح برنامه‌های دهه فجر امسال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همزمان با ورود تاریخی امام خمینی به میهن رژه حدود 50 تاکسی درون‌شهری از میدان امام به میدان طالقانی در قائمشهر برگزار می‌شود.

وی تجلیل از رانندگان نمونه تاکسی‌های درون شهری، برگزاری همایش شادی و پیامدهای اجتماعی، مراسم تجلیل از قشر زحمتکش مدیریت شهری و رفتگران شهرستان و مراسم نور افشانی را از دیگر برنامه‌های ایام دهه فجر در قائمشهر عنوان کرد.

شهردار قائمشهر بهره‌برداری از پارک قائم‌محله با مساحت 2 هزار و 600 متر مربع با وسایل بازی کودکان، ست بدنسازی، میز شطرنج و میز پینگ پنگ با هزینه بالغ بر 140 میلیون تومان و بهسازی پارک سید محله به مساحت 2 هزار و 500 متر مربع با هزینه بالغ بر 120 میلیون تومان و ایجاد فضای سبز و روشنایی را از پروژه‌های دانست که در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

وی از بهره‌برداری فاز نخست تقاطع غیرهمسطح الغدیر در کمربندی غربی خبر داد و گفت: هزینه اجرایی این پروژه 8 میلیارد تومان است.

شهردار قائمشهر با اشاره به احداث زیرگذر عبور اسکندر کلا و زیرگذر افرا قلم به زیرگذر ترک محله که توسط شهرداری در دست اجراست و افزود: زیرگذر ترک‌محله با هزینه بالغ بر 500 میلیون تومان در دهه فجر سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

حسینی به زیباسازی دیوارهای مدارس، خیابان‌های سطح شهر با سفال‎‌های برجسته، کاشی های شکسته و نصب نیمکت، رنگ آمیزی جداول اشاره کرد.

انتهای پیام/86008/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول