اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دهه فجر امسال صورت می‌گیرد

رونمایی از دانشنامه 7 جلدی فرهنگ و تمدن سیستان و بلوچستان

رئیس حوزه هنری سیستان و بلوچستان گفت: در دهه مبارک فجر، بزرگ‌ترین پروژه مکتوب فرهنگی سیستان و بلوچستان (دانشنامه هفت جلدی فرهنگ و تمدن سیستان و بلوچستان) رونمایی می‌شود.

رونمایی از دانشنامه 7 جلدی فرهنگ و تمدن سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی حوزه هنری سیستان و بلوچستان، محسن ذوالفقاری در نشست هماهنگی برنامه‌های دهه مبارک فجر اظهار داشت: همزمان با سی و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی حوزه هنری این استان برنامه‎های مختلفی را با رویکرد فرهنگی و هنری با حضور گسترده هنرمندان برگزار می‌کند.

رئیس حوزه هنری سیستان و بلوچستان با بیان اینکه انقلاب شکوهمند اسلامی دارای ماهیت فرهنگی است، افزود: برهمین اساس طبق رهنمودهای مقام معظم رهبری باید کارهای فرهنگی در سطح جامعه بیش از پیش گسترش یابد.

این مسئول ادامه داد: معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی در شرایطی که دشمنان می‌کوشند انقلاب اسلامی ایران را ناکارآمد جلوه دهند، از اهمیت و جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

وی اضافه کرد: برپایی نمایشگاه عکس (نقش زن در انقلاب اسلامی)، پخش ونقد وبررسی فیلم انقلاب، نقد و بررسی فیلم انقلاب، رونمایی از بزرگ‌ترین پروژه مکتوب فرهنگی سیستان و بلوچستان (دانشنامه هفت جلدی فرهنگ و تمدن سیستان و بلوچستان) و اجرای نمایش ترنج از جمله برنامه‌های حوزه هنری در دهه مبارک فجر است.

ذوالفقاری در پایان اذعان داشت: بازدید و تماشای تمام برنامه‌ها و فعالیت‌ها رایگان و برای عموم هنرمندان وعلاقه‌مندان آزاد است.

انتهای پیام/75004/ن/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول