اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار بیرجند خبر داد

اختصاص 70 میلیارد تومان به شهرداری بیرجند

شهردار بیرجند از اختصاص 70 میلیارد تومان بودجه به شهرداری بیرجند خبر داد.

اختصاص 70 میلیارد تومان به شهرداری بیرجند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، عباسعلی مدیح صبح امروز در حاشیه بازدید از پل شاهرود بیرجند گفت: بودجه سال آینده شهرداری بیرجند نسبت به سال گذشته 10 درصد رشد داشته است.

وی ادامه داد: بودجه سال آینده شهرداری با سازمان‌های وابسته بالغ بر 70 میلیارد تومان است در صورتی که این رقم در سال گذشته 60 میلیارد تومان بوده است.

ادارات بدهکار به شهرداری معرفی می‌شوند

شهردار بیرجند با بیان اینکه بودجه سال‌جاری تا پایان امسال به صورت تمام وصول شده است، افزود: بودجه شهرداری در سال‌جاری 32 میلیارد تومان بوده اما در سال آینده به 40 میلیارد تومان افزایش یافته است.

مدیح با اشاره به بدهکاری بسیاری از نهادها، ارگان‌ها و ادارات به شهرداری بیرجند متذکر شد: تقاضای ما از تمامی ادارات و نهادهای دولتی بیرجند این است که هر چه سریع‌تر نسبت به تسویه بدهی خود به شهرداری اقدام کنند.

وی تاکید کرد: در صورت عدم تسویه بدهی ادارات و سازمان‌ها با شهرداری، نسبت به اعلام اسامی ادارات به شهروندان اقدام می‌شود.

زیتون جایگزین کاج می‌شود

شهردار بیرجند گفت: با پرداخت بدهی ادارات، ارگان‌ها و سازمان‌ها به شهرداری بیرجند بسیاری از پروژه‌های نیمه شهرداری به اتمام می‌رسد.

وی از جایگزینی درخت‌ زیتون تزیینی به جای کاج در بیرجند خبر داد و ادامه داد: کشت درخت زیتون در خیابان‌های بیرجند در دستور کار قرار گرفته است.

شهردار بیرجند متذکر شد: تمامی شهروندان بیرجندی بدون هیچ محدودیتی می‌توانند با مراجعه به سازمان فضای سبز شهرداری این درخت را به طور رایگان دریافت و نسبت به کاشت آن در منزل و ... اقدام کنند.

انتهای پیام/69017/م30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول