اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار بیرجند:

درآمد وصولی شهرداری بیرجند 24 میلیارد تومان بوده است

شهردار بیرجند گفت: درآمد وصولی شهرداری بیرجند در سال جاری 24 میلیارد تومان بوده است.

درآمد وصولی شهرداری بیرجند 24 میلیارد تومان بوده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، عباسعلی مدیح ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: استاندار خراسان جنوبی با بازدید از پروژه‌های شهرداری در سطح شهر در جریان پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها و مشکلات شهرداری قرار گرفت.

وی با بیان این‌که برای اجرای و تکمیل پروژه‌ها شهرداری بیرجند نیاز به کمک‌های ویژه دولت وجود دارد، افزود: استاندار خراسان جنوبی برای بررسی بودجه و اعتبارات قول پیگیری دادند.

بهره‌برداری از پروژه پل شاهرود بیرجند در فروردین‌ماه سال آینده

شهردار بیرجند با اشاره به این‌که شهرداری متعلق به مردم بوده و هزینه‌های آن از طریق آنها تامین می‌شود، تصریح کرد: بیش‌ از 90 درصد بودجه شهرداری متعلق به مردم است.

مدیح با بیان این‌که مردم با پرداخت به موقع عوارض خود در تامین بودجه شهرداری کمک زیادی می‌کنند، یادآور شد: با وجود مشکلات و رکود اقتصادی تکمیل و اجرای پروژه‌های شهرداری بیرجند نباید تعطیل شود.

وی از بهره‌برداری از پروژه پل شاهرود در فروردین‌ماه سال آینده خبر داد و اضافه کرد: با اجرای این طرح، پروژه کمربند غرب بیرجند تکمیل می‌شود.

600 میلیون تومان از اعتبارات فرهنگسرای بزرگ بیرجند به فرهنگسرای وحدت تعلق گرفت

شهردار بیرجند به فرهنگسرای بزرگ بیرجند اشاره کرد و اذعان داشت: با توجه به اولویت فرهنگسرای وحدت در شمال شهر بیرجند برای تکمیل این پروژه 600 میلیون تومان از اعتبارات متعلق به پروژه فرهنگسرای بزرگ شهر بیرجند هزینه شده است.

مدیح با بیان این‌که فرهنگسرای وحدت آماده بهره‌برداری است، متذکر شد: سالن اجتماعات فرهنگسرای بزرگ بیرجند با مساعدت استانداری خراسان جنوبی در سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به این‌که زیربنای این پروژه بالغ بر 8 هزار متر مربع است، یادآور شد: این فرهنگسرا در یک برنامه کاری سه ساله به بهره‌برداری می‌رسد.

استفاده از رودخانه‌های بیرجند برای راه‌اندازی جاده سلامت

شهردار بیرجند تصریح کرد: با بهره‌برداری از سالن اجتماعات فرهنگسرای بزرگ بیرجند تمامی ارگان‌ها، دانشگاهیان، مدارس و نهادهای مختلف می‌توانند بدون پرداخت اجاره‌بها از آن بهره‌مند شوند.

مدیح با بیان این‌که رودخانه‌های متعددی در سطح شهر بیرجند وجود دارد، افزود: با مساعدت و همکاری منابع طبیعی می‌توان جاده سلامت را در داخل این رودخانه‌ها تعریف و اجرا کرد.

پیشنهاد 500 المان به کمیته زیباسازی شهر بیرجند

شهردار بیرجند به راه‌اندازی کمیته زیبا‌سازی شهر بیرجند برای استقبال از بهار 93 اشاره کرد و اذعان داشت: برای زیبا‌سازی شهر فراخوان داده‌ایم و 500 المان پیشنهادی به این کمیته ارسال شده و بعد از داوری 27 المان برتر انتخاب شده است.

مدیح به درآمدهای شهرداری در سال جاری اشاره و خاطرنشان کرد: میزان وصولی شهرداری در سال جاری 24 میلیارد تومان بوده است.

انتهای پیام/22481/غ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول