اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت مدیره گروه خالص‌سازان زنجان:

مشکلات آلودگی شهرک روی زنجان قابلیت حل شدن دارد

رئیس هیئت مدیره گروه خالص سازان زنجان بر همکاری خود و سایر صنعتگران شهرک روی برای تبدیل اطراف شهرک روی زنجان به پارک تاکید کرد و گفت: این اقدام موجب سرافرازی صنعتگران این شهرک می‌شود.

مشکلات آلودگی شهرک روی زنجان قابلیت حل شدن دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، یوسف مرادلو شنبه شب در مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل شهرک‌های صنعتی استان زنجان اظهار داشت: صنعت روی تاثیر خاصی در صنعت استان دارد.

وی با تقدیر از مسئولان وزارتخانه برای انتخاب فردی از داخل مجموعه برای مدیریت شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان اضافه کرد: انتخاب درستی برای مجموعه انجام شده است.

رئیس هیئت مدیره گروه خالص سازان زنجان به روند معیوب رایج در ایران در مورد جابه‌جایی مدیران اشاره و تصریح کرد: سال‌ها است که با صرف هزینه و عمر مدیر تربیت کرده و با یک جابه‌جایی وی در یک محل دیگر به کار گرفته شده و این چرخه ادامه می‌یابد که موجب هدر رفتن سرمایه‌گذاری انجام شده می‌شود.

این مسئول با اشاره به انتخاب ناصر صیدی به عنوان مدیر عامل شهرک‌های صنعتی استان زنجان ابراز داشت: تجربه و تخصص و سواد وی برای این منصب کافی به نظر می‌رسد، ولی آنچه این انتخاب را صحیح‌تر کرده است مشورت انجام شده با فعالان این بخش برای این انتصاب است.

مرادلو شهرک‌های صنعتی را متعلق به صنعتگران و کارگران دانست و ادامه داد: انتخاب مدیر با مشورت فعالان این بخش از اقدامات قابل توجه و تقدیر است.

وی به نمونه‌های تاثیر گذاری مدیریت مستبد بر مجموعه اشاره و خاطرنشان کرد: این نوع مدیریت آسیب‌های خود را به مجموعه می‌زند.

رئیس هیئت مدیره گروه خالص‌سازان زنجان با بیان اینکه شهرک روی زنجان در زمینی به وسعت 20 هکتار احداث شده، افزود: آلودگی‌های ایجاد شده در این شهرک را می‌توان با همکاری رفع کرد.

این مسئول بر همکاری خود و سایر صنعتگران شهرک روی برای تبدیل شهرک روی زنجان به پارک تاکید کرد و متذکر شد: این اقدام موجب سرافرازی صنعتگران این شهرک می‌شود.

مرادلو خطاب به مدیریت جدید شهرک‌های صنعتی استان زنجان اذعان داشت: مدیریت می‌تواند با پیگیری امور تغییرات مورد نظر را در شهرک صنعتی روی زنجان به لحاظ زیست محیطی ایجاد کند.

انتهای پیام/73004/ن۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول