اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آتش‌سوزی در میدان نوغان مشهد مهار شد

آتش‌سوزی و شعله‌ور شدن یکی از غرفه‌های میادین میوه و تره‌بار واقع در میدان نوغان مشهد با تلاش به‌هنگام آتش‌نشانان در کم‌ترین زمان ممکن مهار و خاموش شد.

آتش‌سوزی در میدان نوغان مشهد مهار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، در پی تماس نگهبان میدان میوه و تره‌بار با سامانه 125 مبنی بر آتش‌سوزی یکی از غرفه‌های میادین میوه و تره‌بار نوغان، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی مشهد با توجه به حساسیت حادثه بلافاصله 24 آتش‌نشان از 3 ایستگاه 8، 37 و 29 را به همراه 5 دستگاه خودرو اطفای حریق سنگین به محل حادثه اعزام کرد.

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی مشهد ظهر امروز با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران گفت: با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشخص شد یکی از غرفه‌های این میدان به علت نامعلومی دچار آتش‌سوزی شده که مجاورت با مواد قابل اشتعال از جمله کارتن و جعبه‌های میوه موجب گسترش آن شده است.

به گفته مسعود ظهوریان، آتش‌نشانان به محض ورود به محل حادثه، پس از قطع جریان برق و گاز مغازه، بی‌درنگ با اقدامات عملیاتی و محاصره آتش، از سرایت آن پیش از گسترش به سایر غرفه‌ها و همچنین اماکن تجاری مجاور جلوگیری کردند.

وی علت وقوع این حادثه را در دست بررسی اعلام کرد و افزود: این حادثه تلفات و خسارات جانی در برنداشته و تنها موجب به جا ماندن خسارات مالی شده است.

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی مشهد با اشاره به اطفای این حریق در کمتر از 14 دقیقه گفت: آتش‌نشانان و نجاتگران سازمان پس از اطفا و پاکسازی کامل محیط، با دادن تذکرات ایمنی به عملیات خود پایان دادند.

انتهای پیام/2202/ز20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول