اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت:

برنامه‌های دهه فجر با رویکرد استکبارشناسی برگزار شود

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت گفت: برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی با رویکرد استکبارشناسی و استکبارستیزی برگزار شود.

برنامه‌های دهه فجر با رویکرد استکبارشناسی برگزار شود

مجید دوهندو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با تبریک فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: دهه فجر فرصت مناسبی برای اطلاع‌رسانی خدمات انقلاب به جامعه است.

وی بر انتقال تجربه‌های نسل انقلاب به نسل امروز تاکید کرد و افزود: ایران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در معادلات دنیا به حساب نمی‌آمد اما به برکت هدایت‌گری، رشادت، از خودگذشتگی و تلاش امام (ره)، مقام معظم رهبری و شهیدان امروز نظام جمهوری اسلامی در تمام معادلات سیاسی دنیا باید حضور داشته باشد.

دوهندو حضور در معادلات سیاسی دنیا را نشان‌دهنده عظمت و عزت جمهوری اسلامی ایران دانست و تصریح کرد: سرمداران عالم به‌ویژه امپراطوری غرب با تمام امکانات تلاش می‌کنند صدای انقلاب به گوش دیگران نرسد زیرا شنیدن صدای انقلاب اسلامی بیداری اسلامی را به همراه دارد.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با اشاره به هزینه‌های غرب برای جلوگیری از انتقال پیام انقلاب اسلامی در جهان، خاطرنشان کرد: وحشیان عالم که زمانی از ملت ایران حق توحش می‌گرفتند اکنون از ندای انقلاب اسلامی در جهان هراس دارند.

وی خواستار هدایت‌گری جامعه توسط نویسندگان، خطبا، سخنرانان و هنرمندان در دهه فجر انقلاب اسلامی شد و بیان کرد: دهه فجر بهترین فرصت برای انتقال آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی به نسلی است که پیروزی انقلاب اسلامی را درک نکرده است.

دوهندو به تلاش خطرناک دشمنان در فضای مجازی علیه نظام اسلامی اشاره کرد و افزود: دشمن با تمام امکانات تلاش می‌کند واقعیت‌ها را در فضای مجازی غیر واقعی جلوه دهد.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با بیان اینکه برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی باید روشنگرانه برگزار شود، اظهار کرد: جشن، فضاسازی، مسابقه‌های ورزشی و تفریحی در برگزاری دهه فجر انقلاب اسلامی تاثیرگذار است.

وی بر برگزاری برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی با رویکرد استکبارشناسی و استکبارستیزی تاکید کرد و گفت: دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین استکبارشناسی برای نسل جوان است.

دوهندو با اشاره به مبارزه جمهوری اسلامی ایران با استکبار، بیان کرد: دشمن شبهه‌هایی را در جامعه به‌ویژه بین نسل جوان ایجاد کرده و باید به این شبهه‌ها پاسخ داده شود.

این مسئول به برنامه‌های سپاه ناحیه مرکزی رشت همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: روزشمار انقلاب در سطح پایگاه‌ها، حوزه‌ها و ناحیه مرکزی رشت اجرایی می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با بیان اینکه برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی در بسیج محله‌ها، مساجد و پایگاه‌ها برگزار می‌شود، تصریح کرد: هادیان سیاسی وظیفه روشنگری را به عهده دارند.

وی از اجرای برنامه‌های مختلف در بحث استکبارشناسی و استکبارستیزی همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در پایگاه‌های بسیج سپاه ناحیه مرکزی رشت خبر داد و یادآور شد: برنامه‌های روشنگری را در حد توان اجرا می‌کنیم.

دوهندو در پایان خبرنگاران را سربازان قلم به‌دست توصیف کرد و گفت: اصحاب رسانه می‌توانند بزرگ‌ترین خدمت را به انقلاب اسلامی انجام دهند و اثرگذار هستند.

انتهای پیام/84001/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول