اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ریگان:

وحشت استکبار از دستاوردهای نظام اسلامی

فرماندار ریگان گفت: دستاوردهای انقلاب اسلامی به اندازه‌ای فراگیر شده که استکبار جهانی به وحشت افتاده است.

وحشت استکبار از دستاوردهای نظام اسلامی

مجید اعتمادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ریگان اظهار داشت: ایران اسلامی که در دهه چهارم بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی شاهد تحولات چشمگیر در ابعاد مختلف بوده است.

وی ابراز داشت: مردم مسلمان و انقلابی ایران با پیروی از ولی‌فقیه دین را زمانی وارد صحنه زندگی کردند که ظالمان با سوء‌استفاده از علوم و فلسفه مادی اعتقادات دینی و خداپرستی را افیون جامعه و سیاست را از دیانت جدا می‌دانستند.

فرماندار ریگان تصریح کرد: در آن فضای غبارآلود امام خمینی (ره) بصیر چون خورشیدی تابان با خروشی خداپسندانه غبارزدایی کرد و امت فداکار با کمک از مکتب حیات‌بخش اسلام همگام با اندیشه رهبر کبیر انقلاب اسلامی حکومت فاسد پهلوی را که عمله استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جهانخوار بود را به زباله‌دانی تاریخ سپرد.

اعتمادی اذعان داشت: انقلاب اسلامی ایران نقطه امیدی برای همه آزادیخواهان جهان شد و ابهت مستکبران را چنان شکست که صدای آن به گوش همه مستضعفان جهان رسید.

وی تصریح کرد: دستاوردهای انقلاب اسلامی به اندازه‌ای فراگیر شده که استکبار جهانی به وحشت افتاده است و دست و پا می‌زند که به سرنوشت شوم اتحاد جماهیر شوروی دچار نشود.

اعتمادی گفت: دشمنان با اعمال تحریم‌ها و چانه‌زنی‌ها می‌خواهند، وضعیت را به نفع خود تغییر دهند، اما خلاف رود پرخروش شنا می‌کنند و در نهایت در صورت لج‌بازی به سختی ضربه می‌خورند.

وی اذعان داشت: شهرستان ریگان متولد نظام مقدس جمهوری اسلامی است است با نگاه به گذشته و مقایسه با وضعیت فعلی در زمینه آب، برق، مخابرات، شهرسازی و جاده روستایی به ویژه مسکن و تبدیل شدن از روستا به بخش و از بخش به شهرستان و بسیاری از خدمات دیگر از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی به یمن پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی (ره) است.

فرماندار ریگان تصریح کرد: با توجه به اینکه سال جاری سال حماسه سیاسی و اقتصادی از طرف مقام معظم رهبری اعلام شده است در واقع شش سال است که اسامی سال‌ها از طرف معظم‌له عناوین اقتصادی است.

اعتمادی افزود: امید است که روز‌به‌روز وضعیت کشور، استان‌ها و شهرستان‌ها و همچنین ریگان بهتر و آبادتر شود و مردم بهترین سرمایه برای عمران و آبادانی هستند که سازمان‌دهی آنها در شهرستان‌ها بر عهده دولت، نمایندگان مردم و شوراها است که بتوانند، بستر کار را فراهم کنند و سرمایه‌گذاران هم از این بستر بهره ببرند.

وی گفت: ریگان که در بخش کشاورزی و دامداری دارای زمینه مناسبی است و در بخش صنعت هم زمینه کار و تلاش وجود دارد.

انتهای پیام/80014/ق30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول