اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل کمیته امداد همدان خبر داد

پرداخت 7 میلیارد ریالی زکات در رزن

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی همدان زکات جمع‌آوری شده امسال رزن را 7 میلیارد و 600 میلیون ریال دانست.

پرداخت 7 میلیارد ریالی زکات در رزن

علیرضا ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان، از برگزاری مراسم تجلیل مؤدیان برتر زکات بخش قروه درجزین رزن خبر داد و اظهار کرد: در این مراسم از هفت نفر از مؤدیان برتر زکات قروه درجزین رزن با لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.

وی اذعان داشت: کمیته امداد رزن با جمع‌آوری 7 میلیارد و 600 میلیون ریال در بخش زکات پروژه‌ رتبه سوم و غیر پروژه رتبه نخست را در سطح استان همدان کسب کرده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی همدان زدودن فقر از جامعه را نیازمند مشارکت همه‌جانبه در پرداخت زکات دانست و تاکید کرد: ترویج و نهادینه شدن فرایض دین مبین اسلام مانند زکات پیوند اعضای جامعه را تحکیم می‌بخشد.

وی ابراز کرد: پرداخت زکات ضمن افزایش مال و خیر دنیا برای پرداخت‌کننده زکات در رشد اقتصاد جامعه نیز به شکل چشمگیری نقش‌آفرین خواهد بود.

ابراهیمی سیاست کار امروز کمیته امداد را خودکفایی مددجویان دانست و افزود: امروز کمیته امداد به جای کمک‌های بلاعوض با توانمندسازی مددجویان، آن‌ها را خودکفا می‌کند.

وی یادآور شد: افراد زیر پوشش کمیته امداد در قالب طرح‌های مختلف به منظور ارتقای وضعیت زندگی فردی و اجتماعی این جامعه خدمات ارائه می‌دهد.

انتهای پیام/89010/ق20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول