اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد مسکن چالوس و کلاردشت مطرح کرد

قابلیت تهیه طرح هادی در 116 روستای شهرستان چالوس

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چالوس و کلاردشت گفت: از تعداد 194روستای چالوس در بخش‌های مرکزی و کلاردشت 116 روستا قابلیت تهیه طرح هادی را دارد.

قابلیت تهیه طرح هادی در 116 روستای شهرستان چالوس

رضا کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان چالوس افزود: 68 روستا دارای طرح هادی مصوب هستند و تعداد 17 روستا نیز در مرحله نقشه‌برداری و تهیه طرح هادی در سال جاری است.

وی اظهار داشت: از 68 روستای دارای طرح هادی مصوب اجرای طرح هادی در 33 روستا که شامل آسفالت، پیاده‌رو سازی، جوی و جدول، کانیو، اجرای کانال، اجرای دیوار سنگی است، انجام شده است.

کاظمی یادآور شد: برای دو روستا در سال 92 اجرای طرح هادی پیشنهاد شد که در مرحله تخصیص اعتبار قرار دارد.

رئیس بنیاد مسکن چالوس و کلاردشت به صدور سندهای روستایی در شهرستان چالوس اشاره کرد و گفت: در راستای صدور سند روستایی برای 29 روستا و شهر مرزن‌آباد و هچیرود که مشمول این طرح بودند 7 هزار و 200 جلد سند مالکیت تحویل داده شد.

وی خاطر نشان کرد: در سال‌های 1391 و 92 یک‌هزار و 580 جلد سند در روستا و تعداد 315 جلد سند در شهر هچیرود با همکاری اداره ثبت سناد و املاک چالوس صادر شد.

کاظمی از برخورداری 5 هزار و 930 واحد مسکونی از تسهیلات مسکن مهر و تسهیلات مسکن روستایی خبر داد و گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چالوس تاکنون به 5 هزار و 930 واحد مسکونی تسهیلات مسکن مهر و تسهیلات مسکن روستایی اعطا کرد که از این تعداد 320 واحد مسکونی در دو سال اخیر از این مزایا برخوردار شد.

وی بیان داشت: از شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت کلارشت و مرزن‌آباد تاکنون 196 نفر واجد شرایط دریافت تسهیلات مسکن مهر بودند.

وی با بیان اینکه در دو سال اخیر پنج واحد از این تسهیلات استفاده کردند، گفت: پروژه 31 واحدی مرزن‌آباد در مرحله اجرای نازک‌کاری واحدها است.

کاظمی ابراز داشت: پروژه 240 واحدی فرهنگیان کلاردشت که در بلوک پنج اجرا شده نیز در مرحله اجرای فوندانسیون است.

انتهای پیام/86004/س30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول