اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف همدان خبر داد

ارتقای رتبه همدان در برگزاری مسابقات قرآن کریم

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه همدان از ارتقای رتبه استان همدان از سطح (ج) به سطح (ب) در راستای برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم خبر داد.

ارتقای رتبه همدان در برگزاری مسابقات قرآن کریم

حجت‌الاسلام حسین قبادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، برگزاری هر ساله مسابقات قرآن کریم در سطح کشور را از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواند و اظهار داشت: به برکت وجود نظام مقدس جمهوری اسلامی قرآن در سطوح مختلف جامعه جاری و ساری گشته و برگزاری هر ساله مسابقات قرآن کریم در ایران اسلامی یکی از همین برکات است.

وی افزود: برگزاری مسابقات قرآن کریم در سطح کشور به صورت گسترده بوده و همه می‌توانند در آن شرکت کنند و مهارت‌های قرآنی خود را بیازمایند.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه همدان با بیان اینکه گستردگی مسابقات قرآنی باعث شناسایی استعدادهای قرآنی جوانان این مرز و بوم گشته است تصریح کرد: در دورافتاده‌ترین نقاط و روستاهای کشور افراد می‌توانند در این مسابقات ثبت نام کنند.

وی ابراز داشت: به دو علت افزایش سطح کیفی برگزاری مسابقات قرآن کریم و نیز افزایش تعداد شرکت کنندگان در استان همدان، سطح قرآنی استان از رتبه (ج) به رتبه (ب) ارتقا یافته است.

قبادی خاطرنشان کرد: به دلیل ارتقای سطح قرآنی استان همدان از این پس در هر رشته از مسابقات دو نفر به مرحله کشوری از استان همدان راه خواهند یافت.

وی در پایان سخنان خود با اشاره به شرکت بیش از 35 هزار نفر در استان همدان در مسابقات قرآن کریم طی امسال افزود: سی و ششمین مرحله از مسابقات قرآن کریم در مرحله کشوری در حال برگزاری است.

انتهای پیام/89029/س20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول