اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عابدی به فارس خبر داد

صعود 2 نماینده قم به نیمه‌نهایی لیگ کاراته نوجوانان کشور

رئیس هیئت کاراته استان قم گفت: 2 تیم به نمایندگی از قم در جمع تیم‌های صعودکننده به مرحله نیمه‌نهایی پیکارهای لیگ کاراته نوجوانان باشگاه‌های کشور قرار گرفتند.

صعود 2 نماینده قم به نیمه‌نهایی لیگ کاراته نوجوانان کشور

حسن عابدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: کاراته استان قم با داشتن 2 نماینده در جمع چهار تیم صعودکننده به مرحله پایانی رقابت‌های لیگ کاراته نوجوانان باشگاه‌های کشور از بخت بالایی برای کسب عنوان قهرمانی در این پیکارها برخوردار است.

وی ادامه داد: سه سال قبل سه تیم قمی با موفقیت در تمام مراحل پیکارهای لیگ کاراته نوجوانان باشگاه‌های کشور در جمع چهار تیم برتر مرحله پایانی قرار گرفته و موفق به کسب عناوین اول تا سوم لیگ نوجوانان قهرمانی کشور شدند.

رئیس هیئت کاراته استان قم با تاکید بر حضور پرقدرت و آماده نمایندگان قم در مرحله پایانی لیگ کاراته نوجوانان باشگاه‌های کشور اظهار کرد: امسال نیز شرایط بسیار خوبی فراهم است که تیم‌های ما بتوانند با عملکرد خوب و مطلوب، قهرمانی در لیگ جوانه کاراته کشور را از آن خود کنند.

رئیس هیئت کاراته استان قم تصریح کرد: با شناختی که از مدیران و مربیان و همچنین نفرات تیم‌های قمی حاضر در مرحله دوم لیگ کاراته نوجوانان کشور دارم مطمئناً آن‌ها پرقدرت و آماده در مرحله نهایی لیگ کاراته نوجوانان باشگاه‌های کشور برابر رقبا قرار می‌گیرند.

وی یادآور شد: قم امسال چهار تیم در مسابقات لیگ کاراته رده سنی نوجوانان باشگاه‌های کشور داشت و در حالی که این لیگ با عنوان جوانه به انجام می‌رسد در پایان دیدارهای مرحله مقدماتی یک تیم حذف شد و در خاتمه دیدارهای مرحله دوم با حذف یک تیم دیگر سرانجام دو تیم به مرحله نهایی راه یافتند.

عابدی افزود: تیم‌های شهید احمدلو، تجهیزات رزمی سامکوه، شهید بیطرفان و صنایع شهاب گازسوز چهار نماینده قم در مرحله مقدماتی پیکارهای این دوره بودند که از بین آن‌ها تیم‌های شهید بیطرفان شهید احمدلو در پایان مراحل اول و دوم حذف شدند و تیم‌های تجهیزات رزمی سامکوه و صنایع شهاب گازسوز قم با صعود به مرحله نیمه نهایی مدعی قهرمانی به شمار می‌روند.

وی با اشاره به برگزاری دیدارهای مرحله نهایی لیگ کاراته نوجوانان باشگاه‌های کشور افزود: بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون کاراته کشورمان، پیکارهای مرحله پایانی قهرمانی لیگ رده سنی نوجوانان کاراته باشگاه‌های کشور با عنوان لیگ جوانه روز پنجشنبه هشتم اسفند ماه سال‌ جاری در سالن شهید کبکانیان تهران برگزار خواهد شد.

رئیس هیئت کاراته استان قم با بیان اینکه نوجوانان مستعدی در ترکیب نمایندگان قم در این مرحله حضور دارند، افزود: روز هشتم اسفند‌ماه تیم تجهیزات رزمی سامکوه قم با تیم هیئت کاراته البرز و تیم صنایع شهاب گازسوز قم با تیم شهید مقدسی در مرحله نیمه‌نهایی بازی می‌کنند تا فینالیست‌ها مشخص شوند.

انتهای پیام/78002/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول