اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر سنندج تأکید کرد

ضرورت تعامل بیشتر پلیس با مردم و شورای شهر

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج گفت: اعضای شورا معتقدند هر اندازه ارتباط نیروی انتظامی با مردم و شورا بیشتر باشد فواید بیشتری نصیب همگان خواهد شد و امنیت در جامعه رشد می‌یابد.

ضرورت تعامل بیشتر پلیس با مردم و شورای شهر

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سیدانور رشیدی دوشنبه شب در نشست هم‌اندیشی فرماندهی نیروی انتظامی استان کردستان با اعضای شورای شهر سنندج گفت: امنیت پله نخست توسعه هر کشوری است.

وی با بیان اینکه این امنیت مرهون تلاش‌های نیروهای نظامی و انتظامی است اضافه کرد: در کشور ما نظام برخاسته از قانون و قرآن است.

رئیس شورای شهر سنندج خاطرنشان کرد: استکبار جهانی در بسیاری از نقاط دنیا از جمله در کشورهای اسلامی با بال و پر دادن به تروریسم، برنامه‌های جنایتکارانه خود را دنبال می‌کند.

رشیدی با تأکید بر اینکه قانون اساسی ایران برگرفته از قرآن است تصریح کرد: این آموزه‌ها در تمام شئونات زندگی ما جاری و ساری است.

این مسئول افزود: شورای شهر نیز برگرفته از ملت و با رأی مستقیم مردم انتخاب شده و نظراتی در مورد امنیت دارند و معتقدند هر اندازه ارتباط نیروی انتظامی با مردم و شورا بیشتر باشد فواید بیشتری نصیب همگان خواهد شد و امنیت در جامعه رشد می‌یابد.

رئیس شورای شهر سنندج با توجه به رویکرد فرهنگی که در شورا وجود دارد گفت: این نهاد می‌تواند با برقراری ارتباط مناسب با مجموعه انتظامی فعالیت‌های مثبتی به ویژه در زمینه آموزش و فرهنگ‌سازی داشته باشد.

منطقه عباس آباد از سوداگران مرگ پاک شود

در ادامه این جلسه ماشاء‌الله رضایی از اعضای شورای شهر سنندج نیز عنوان کرد: در مناطقی مانند عباس‌آباد وجود مواد فروشان و سوداگران مرگ مشکلاتی ایجاد کرده که ضرورت دارد پلیس با قاطعیت وارد شود.

وی خواستار ایجاد پاسگاه و یا کلانتری در ناحیه منفصل شهری نایسر با توجه به جرم‌خیز بودن آن منطقه شد و افزود: در اجرای آرای کمیسیون ماده 100 شهرداری که گاهی منجر به تخریب برخی اماکن می‌شود با مقاومت‌هایی از جانب اشخاص روبه‌رو هستیم که ضرورت دارد پلیس همگام با شهرداری در راستای اجرایی کردن رأی‌های صادره تلاش کند.

همچنین وفا اصلانی دیگر عضو شورای شهر سنندج نیز گفت: نیروی انتظامی در اواخر شب اصرار بر بستن مغازه‌ها از سوی صاحبان آنها دارد که با توجه به مهمان‌پذیر بودن شهر لازم است نیروی انتظامی در این رویه خود تجدید نظر کند.

ضرورت حضور پررنگ پلیس در حاشیه شهر

یکی دیگر از اعضای شورای شهر سنندج نیز اضافه کرد: طبق فرمایش بزرگان دین سلامت و امنیت دو نعمت مجهول هستند که آدمی قدر آن را نمی‌داند.

سیدبهاء‌الدین حسینی با تأکید بر اینکه کردستان به فرمایش رهبر معظم انقلاب یک استان فرهنگی است عنوان کرد: پس نباید با دید امنیتی به شهر سنندج و مردمان آن نگاه کرد.

وی با تأکید بر اینکه نیروی انتظامی باید با شهروندان برخورد قرآنی و قانونی داشته باشد اضافه کرد: حتی با مجرمان نیز باید با نیکویی رفتار شود که البته پلیس نیز در این راستا تلاش کرده است.

این عضو شورای شهر سنندج خاطرنشان کرد: به دلیل جرم‌های صورت گرفته در منطقه حاشیه‌ای نایسر ضروری است حضور نیروی انتظامی در آن ناحیه پررنگ‌تر باشد ضمن آنکه برخی دیگر از مناطق نیز چون چهارباغ به وجود برخی معتادان آلوده است که باید پاکسازی شود.

حسینی با تأکید بر ضرورت برخورد ریشه‌ای با معضل مواد مخدر اذعان داشت: در قبرستان تایله سنندج نیز پس از مدتی که ساماندهی خوبی انجام شد مجددا فساد و مواد مخدر رشد یافته که لازم است تدبیری در این خصوص نیز اندیشیده شود.

انتهای پیام/79012/ن40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول