اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در استان البرز:

بروز استعدادهای بخش آسارا با تعامل مسئولان انجام می‌شود

نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج گفت: بروز استعدادهای بخش آسارا با تعامل مسئولان انجام می‌شود.

بروز استعدادهای بخش آسارا با تعامل مسئولان انجام می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدمهدی حسینی همدانی ظهر امروز در بازدید از منطقه آسارا اظهار کرد: این بخش دارای ظرفیت‌های بسیار زیادی است که با توجه بیشتر از سوی مسئولان این ظرفیت‌ها شکوفا می‌شود.

وی ادامه داد: توسعه این بخش نیازمند مدیریت آگاهانه است لذا می‌طلبد تا با توجه به ذخیره پتانسیل‌های فراوان در آسارا، این بخش با رونق بیشتری همراه شود.

حسینی همدانی در بخشی دیگر از سخنان خود بر تعامل هرچه بیشتر مسئولان به منظور توسعه این بخش تأکید کرد و گفت: با تعامل و همکاری بیشتر شاهد تحولات اساسی در این بخش خواهیم بود.

نماینده ولی فقیه در استان البرز با تأکید بر اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی برای رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده خود باید از یک ثبات واقعی برخوردار شوند گفت: مسئولان برای رسیدن به اهداف مورد نظر باید تلاش خود را دو چندان کنند.

در این دیدار همچنین محمدمهدی آل‌حبیب بخشدار آسارا نیز طی سخنانی با بیان این که بخش آسارا دارای ظرفیت‌های بالقوه فراوانی است افزود: برای این که بتوانیم از این ظرفیت‌ها استفاده کنیم نیازمند همکاری و تعامل مسئولان هستیم.

وی ادامه داد: با توجه به این که آسارا به عنوان یک بخش گردشگری نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است لذا باید تمام تلاش خود را برای توسعه زیرساخت‌های گردشگری نیز در این بخش انجام دهیم تا بتوانیم در جذب گردشگر نیز موفق عمل کنیم.

انتهای پیام/2302/ع30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول