اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در اجتماع اصولگرایان:

تعامل مجلس و دولت بی‌سابقه است/سئوال از وزرا حزبی نیست

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: تعامل مجلس و دولت در شش ماه گذشته بی‌سابقه است و سئوال از وزرا امری حزبی و جناحی نیست.

تعامل مجلس و دولت بی‌سابقه است/سئوال از وزرا حزبی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا حجت‌الاسلام سیدمرتضی حسینی در اجتماع اصولگرایان بخش مرکزی بویین زهرا با تأکید بر برگزاری هرچه باشکوه‌تر برنامه‌های دهه فجر امسال اظهار داشت: انقلاب اسلامی با پیروزی برابر رژیم شاهنشاهی، استکبار را در ورطه سقوط و پایان قرار داد.

وی ادامه داد: ملت ایران با اراده‌های پولادین نتوانست از سد خودکامگی و دیوصفتی عناصر خودفروخته پهلوی عبور کند و امروز عزت و استقلال را رقم بزند.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه باید برای تجلی اقتدار و عزت نظام اسلامی همواره در تلاش بود، ابراز داشت: اینکه دشمنان امروز با انواع ترفندها در پی ایجاد آشوب و فتنه‌های مختلف در کشور هستند به علت هراس آنها از گسترش موج انقلاب اسلامی در میان ملل مختلف است.

حسینی تصریح کرد: رهنمودهای مهم و حکیمانه مقام معظم رهبری همواره به عنوان راهگشای عظیم برای پیشرفت ملت ایران بوده است و در پناه عمل به توصیه‌های معظم‌له پیروزی برای ملت به وجود آمده است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه استکبار هیچ‌گاه در دستیابی به اهداف خویش موفق نشده و دچار شکست‌های سنگین می‌شود، تصریح کرد: افق‌های بیداری امروز فراروی ملت‌های اسلامی است و پادشاهان مسبتد و خودکامه منطقه در حال فروپاشی و انحلال هستند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی به جایگاه و منزلت والای ولایت فقیه در جامعه اشاره کرد و افزود: استکبار جهانی و ایادی جیره‌خوار داخلی امروز عزم خود را برای صدمه زدن به ستون و خیمه انقلاب اسلامی جزم کرده و در توطئه‌ها و نقشه‌های مختلف درصدد براندازی نظام اسلامی هستند.

حسینی، آینده‌نگری، دوراندیشی و بصیرت الهی مقام معظم رهبری را عامل نافرجامی و شکست دشمنان عنوان کرد و افزود: از این رو دشمنان تلاش می‌کنند به جایگاه ولایت فقیه صدمه برسانند که با فضل الهی و هوشیاری مردم ولایتمدار این توطئه شیطانی ناکام مانده است.

وی با اشاره به اینکه توفیقات و پیشرفت‌های هسته‌ای ایران اسلامی نگرانی و ترس استکبار را دوچندان کرده است، ابراز داشت: فداکاری و مقاومت جوانان و دانشمندان در این مسیر و اهدای شهدایی همچون احمدی روشن، علی محمدی و دیگر دانشمندان برجسته عامل اقتدار ملت ایران است.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی درباره نحوه ارتباط دولت و مجلس تصریح کرد: تعامل مجلس با دولت در شش ماه عمر دولت بی‌سابقه بوده است و اگر هم چند تن از وزرا کارت زرد گرفته‌اند به دلیل کوتاهی و برخی سوءمدیریت‌ها بود است.

 وی با بیان اینکه نظارت و سئوال کردن از وزرا جزئی از وظایف نمایندگان است، تصریح کرد: طرح سئوال از وزرا و ارائه کارت زرد به آنان به دلیل مسایل حزبی و جناحی نیست؛ در حالیکه در دولت‌های نهم و دهم که گرایش سیاسی دولت و مجلس به هم نزدیک بود بیشترین سئوال از وزرا و رئیس جمهور از سوی نمایندگان پرسیده شده است.

انتهای پیام/77005/غ/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول