اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پی به حد نصاب رسیدن تعداد اعضای مجمع

انتخابات هیئت رئیسه خانه مطبوعات استان زنجان برگزار نشد

انتخابات هیئت رئیسه خانه مطبوعات استان زنجان به دلیل به حد نصاب نرسیدن حاضران در مجمع انتخاباتی برگزار نشد.

انتخابات هیئت رئیسه خانه مطبوعات استان زنجان برگزار نشد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، طبق برنامه‌ریزی انجام شده قرار بود انتخابات هیئت رئیسه جدید خانه مطبوعات استان زنجان عصر امروز برگزار شود که به دلیل به حد نصاب نرسیدن حاضران این انتخابات برگزار نشد.

این در حالی بود که جمع کثیری از فعالان رسانه‌ای استان زنجان در محل برگزاری انتخابات که فرهنگسرای امام خمینی (ره) بود، حاضر شده بودند.

خانه مطبوعات استان زنجان چند سالی است که به دلیل اختلافات موجود بین اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان و هیئت رئیسه خانه مطبوعات که هر کدام طرف دیگری را مقصر معرفی می‌کنند، تعطیل است.

تعطیلی خانه مطبوعات استان زنجان موجب عدم عضویت جمع کثیری از فعالان رسانه‌ای در خانه مطبوعات شده است که حواشی ناشی از این عدم عضویت در این اجتماع کاملا محسوس بود.

بنا به گفته قائم مقام خانه مطبوعات استان زنجان فراخوان برگزاری انتخابات خانه مطبوعات استان زنجان، 15 روز دیگر منتشر می‌شود تا زمینه برگزاری انتخابات فراهم شود.

مسعود الماسی می‌گوید، مرحله بعدی انتخابات هیئت رئیسه خانه مطبوعات استان زنجان با حضور کسانی برگزار می‌شود که در محل برگزاری حضور داشته باشند.

شایان ذکر است، مسئولان برگزاری انتخابات به خبرنگار فارس گفتند که فقط 60 نفر از اعضای خانه مطبوعات برای برگزاری انتخابات در محل حضور یافته بودند.

این در حالی است که مسئولان خانه مطبوعات استان زنجان, اعضای آن را حدود 337 نفر اعلام می‌کنند و حضور نصف به اضافه یک این اعضا برای برگزاری انتخابات در این مرحله الزامی بوده است.

انتهای پیام/73004/غ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول