اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دهه فجر/161

اشجری: ناقوس کلیساها دهه فجر در گیلان به صدا در می‌آید

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان از به صدا در آمدن ناقوس کلیساها همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در این استان خبر داد.

اشجری: ناقوس کلیساها دهه فجر در گیلان به صدا در می‌آید

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌الاسلام مجتبی اشجری عصر امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی در گیلان اظهار کرد: 35 سال از عمر پر برکت انقلاب اسلامی می‌گذرد و تمام جهان این انقلاب را با نام امام خمینی (ره) می‌شناسند.

وی امام خمینی (ره) را انسانی الهی توصیف کرد و افزود: امام (ره) شب سیاه ظلم را به پگاه امید تبدیل کرد.

اشجری امام (ره) را بزرگ‌مرد تاریخ و تاریخ‌ساز قرن معاصر خواند و بیان کرد: امام (ره) تاریخ بشریت را متحول کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه امام (ره) تازه‌ترین و جذاب‌ترین پیام‌ها را برای بشریت به ارمغان آورد، خاطرنشان کرد: امام (ره) موفقیت در عرصه‌های سیاسی، نظامی، اقتصادی، اجتماعی و ... را به ملت ایران آموخت.

وی اندیشه‌های امام (ره) را شاخص و چراغ راه آیندگان دانست و تصریح کرد: امروز تبلور اطاعت و پیروی از مسیر ترسیم شده امام (ره) در تبعیت از خلف صالحش رهبر حکیم انقلاب اسلامی است.

اشجری با اشاره به دهه فجر انقلاب اسلامی، یادآور شد: 12 بهمن ماه سال 57 آغاز شمارش معکوس سقوط نظام استبداد ستم‌شاهی و پیروزی نهضت امام خمینی (ره) بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان به ورود امام (ره) پس از 14 سال و دو ماه تبعید در ساعت 9 و 33 دقیقه روز 12 بهمن سال 57 اشاره کرد و افزود: مردم با نشاطی بی‌مانند فریاد می‌زدند «دیو چو بیرون رود فرشته در آید».

وی با بیان اینکه گلبانگ انقلاب راس ساعت 9 و 33 دقیقه صبح روز 12 بهمن همزمان با سراسر کشور در گیلان نواخته می‌شود، اظهار کرد: رژه نمادین کشاورزان با ادوات کشاورزی در شهرستان‌ها انجام می‌شود.

اشجری از رژه موتورسواران همزمان با ورود امام (ره) در 12 بهمن جاری در گیلان خبر داد و بیان کرد: ناقوس کلیساها همزمان با ورود امام (ره) در استان به صدا در می‌آید.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه قایق‌های موتوری همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در دریای خزر رژه می‌روند، تصریح کرد: استقبال نمادین از ورود امام (ره) 12 بهمن جاری در فرودگاه سردار جنگل رشت انجام می‌شود.

وی، تجدید عهد با شهدای انقلاب اسلامی و گلباران مزار شهدا همزمان با 12 بهمن جاری را از دیگر برنامه‌های اجرایی دهه فجر در گیلان عنوان کرد.

انتهای پیام/84001/ت30 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول