اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی:

بزرگ‌ترین شهرک صنعتی شمال‌غرب کشور واگذار شد

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی گفت: اداره امور اجرایی شهرک صنعتی شهیدسلیمی، بزرگ‌ترین شهرک صنعتی شمال‌غرب کشور واقع در استان آذربایجان‌شر‌قی واگذار شد.

بزرگ‌ترین شهرک صنعتی شمال‌غرب کشور واگذار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمدعلی عسگری صبح امروز در حاشیه جلسه واگذاری شهرک شهیدسلیمی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس اجرای ماده 5 قانون نحوه واگذاری مالکیت و اداره شهرک‌های صنعتی مصوب سال 1387، واگذاری اداره امور شهرک صنعتی شهید سلیمی به هیئت مدیره شرکت خدماتی انجام شد.

وی افزود: برای واگذاری اداره امور جاری شهرک‌های صنعتی به صنعتگران، پس از برگزاری نخستین جلسه مجمع عمومی در تاریخ بیست و هفتم خرداد امسال انتخابات اعضاء هیئت مدیره شرکت خدماتی با حضور اکثریت صنعتگران مستقر در شهرک صنعتی شهید سلیمی، با احراز اکثریت آرا تعیین شدند.

محمدعلی عسگری افزود: هدف از واگذاری اداره امور شهرک‌های صنعتی، ایجاد تعاملات لازم بین صنعتگران برای اعتلا و توسعه هر شهرک صنعتی است که در راستای آن بحث مالکیت آن نیز محقق می‌شود.

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی با اشاره به اداره امور هر شهرک صنعتی گفت: شرکت شهرک‌های صنعتی با ایجاد زیرساخت‌های لازم در هر شهرک صنعتی، مقدمات حضور سرمایه‌گذاران را در هر شهرک صنعتی فراهم آورده و شرکت‌های خدماتی هر شهرک صنعتی از طریق جلب حق شارژ و سایر درآمدهای خدماتی، نگهداری و بهینه‌سازی آن را عهده‌دار می‌شود.

عسگری خاطر نشان کرد: واگذاری اداره امور اجرایی شهرک‌های صنعتی به شرکت‌های خدماتی به این معنی نیست که شهرک‌های صنعتی از زیر چتر حمایتی دولت خارج شوند، بلکه تکمیل زیرساخت‌های لازم در هر شهرک صنعتی توسط شرکت شهرک‌های صنعتی صورت می‌گیرد.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی در بخش دیگری از این گفت‌وگو ابراز داشت: 51 شهرک صنعتی مصوب در آذربایجان شرقی وجود دارد که 36 شهرک ناحیه در حال بهره‌برداری و 13 شهرک و ناحیه نیز در حال احداث است.

عسگری، کل مساحت این شهرک‌ها را 9 هزار و 111 هکتار اعلام کرد و بیان داشت: در شهرک‌های صنعتی استان آذربایجان شرقی تا به امروز 12 هزار و 670 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده و اشتغال بیش از 40 هزار نفر را فراهم کرده است.

حیدر ضیایی، سیاوش مقیمی اصل، محمداکبری‌زاده ارجمند، وحید رخشا و صمد اعیانزاده به عنوان اعضاء اصلی هیئت مدیره و محمد محجل امامی به عنوان بازرس انتخاب و میرآقا جوادزاده به عنوان مدیرعامل شرکت خدماتی شهرک شهید سلیمی معرفی شدند.

انتهای پیام/60002/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول