اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره پزشک خانواده دانشگاه علوم پزشکی شیراز مطرح کرد

نقش بیمه‌ها در بهتر اجرا شدن روند پزشک خانواده

رئیس اداره پزشک خانواده دانشگاه علوم پزشکی شیراز پایبندی بیمه‌ها به تعهداتشان را دارای نقش موثری در هرچه بهتر اجرا شدن روند سلامت‌محور نظام ارجاع پزشک خانواده دانست.

نقش بیمه‌ها در بهتر اجرا شدن روند پزشک خانواده

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، کرم توانی اظهار داشت: عرصه سلامت در هر کشوری یکی از مهم‌ترین بخش‌هاست و به‌یقین در مناطقی مانند استان فارس که به نوعی قطب درمانی به شمار می‌آید تصمیم‌گیری‌های حوزه سلامت بسیار مهم و حیاتی است.

وی ابراز داشت: باید یادآور شد که مناسب‌ترین استراتژی برای خدمات‌رسانی بیشتر و بهتر، برنامه پزشک خانواده و نظام ارجاع است و به‌یقین برای هرچه بهتر اجرا شدن روند سلامت‌محور نظام ارجاع، پایبندی بیمه‌ها به تعهداتشان و پرداخت به‌موقع به پزشکان نقش موثری دارد.

توانی بیان کرد: با پی‌گیری‌های مستمر مسئولان دانشگاه علوم پزشکی و ستاد اجرایی برنامه پزشک خانواده امیدواریم به این مهم دست یابیم و کمترین میزان تاخیر در پرداخت بیمه‌ها را شاهد باشیم.

وی افزود: لازم به ذکراست که بیمه‌ها 80 درصد سرانه پزشکان خانواده را تا پایان آبان ماه 92 و 20 درصد مابقی را تا سه ماهه نخست سال پرداخت کرده‌اند که امید است به منظور رضایت‌مندی هرچه بیشتر پزشکان، پرداخت‌ها به‌موقع انجام شود.

انتهای پیام/‌2448/ش/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول