اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازرس کل جمعیت هلال احمر کشور:

ﻓﺮاﮔﯿﺮی آﻣﻮزش‌های اﻣﺪاد و ﻧﺠﺎت از ﻧﯿﺎزهای اﺳﺎﺳﯽ هلال احمر است

بازرس کل جمعیت هلال احمر کشور گفت: اﯾﺠﺎد شعبه‌‌‌های هلال اﺣﻤﺮ و ﻓﺮاﮔﯿﺮی آﻣﻮزش‌های اﻣﺪاد و ﻧﺠﺎت از ﻧﯿﺎزهای اﺳﺎﺳﯽ این نهاد مردمی است.

ﻓﺮاﮔﯿﺮی آﻣﻮزش‌های اﻣﺪاد و ﻧﺠﺎت از ﻧﯿﺎزهای اﺳﺎﺳﯽ هلال احمر است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک علی ‌اکبر غیرتی ظهر امروز در جریان بازدید از جمعیت هلال احمر تفرش اظهار داشت: شهرستان تفرش به دلیل موقعیت جغرافیایی و کوهستانی بودن منطقه، باید در حوزه امداد و نجات بی‌نیاز از هرگونه امکانات و تجهیزات باشد.

وی افزود: احداث انبار امدادی به منظور خدمات ‌رسانی به مردم در هنگام بروز حوادث و بلایای طبیعی امری ضروری است که در این شهرستان نیز به آن توجه شده است.

بازرس کل جمعیت هلال احمر کشور تصریح کرد: خدمات و تلاش‌های خستگی ناپذیر، موثر و ارزشمند امدادگران جمعیت هلال احمر در حوزه امداد و نجات، داوطلبان و جوانان با هیچ پاداش مادی قابل تقدیر نیست و اجر معنوی این فعالیت‌ها از هر مادیاتی با ارزش‌تر است.

غیرتی در این بازدید با تقدیر از رئیس جمعیت هلال احمر تفرش به دلیل پیگیری در ساخت کمتر از یک سال ساختمان اداری این مرکز اظهار داشت: هلال احمر از سازمان‌هایی است که باید همواره خود را برای خدمات ‌رسانی آماده و مجهز نگاه دارد و ساخت انبار امدادی و استفاده آن در هنگام بروز حوادث از ضروریات است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی نیز در جریان این بازدید گفت: ساختمان مرکز اداری امدادی جمعیت هلال احمر تفرش در زمینی به مساحت 632 متر مربع در اردیبهشت سال جاری افتتاح و راه‌اندازی شد.

مرتضی سلیمی افزود: این پروژه با صرف اعتباری بالغ بر پنج میلیارد و 280 میلیون ریال به مرحله اجرا در آمده است.

وی با بیان اینکه احداث پایگاه‌ها با هدف تسریع در امداد رسانی در حوادث احتمالی انجام می‌شود، اظهار کرد: ایجاد پایگاه جاده‌ای گیان از نیازهای این منطقه است که زمین آن آماده سازی شده و با تخصیص اعتبار آماده انجام عملیات اجرایی هستیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی گفت: انبار امدادی جمعیت هلال احمر تفرش نیز در زمینی به مساحت یک هزار و 200 متر مربع در دهه مبارک فجر امسال تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

سلیمی مجموع اعتبارات پیش‌بینی شده برای احداث و تکمیل این انبار را  700 میلیون تومان عنوان کرد و افزود: تجهیزات این انبار با اعتباری بالغ بر سه میلیارد تومان خریداری و در انبار دپو شده است.

به گفته وی 22 قلم از اقلام امدادی در این انبار نگهداری می‌شود که پتو، چادر، ست بهداشتی، ست غذایی، چراغ و... از جمله اقلام قابل نگهداری در انبارهای امدادی جمعیت هلال احمر به شمار می‌رود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ادامه داد: انبار امدادی یکی از نیازهای اساسی جمعیت هلال احمر است که اقدامات لازم برای احداث این انبار در محلات نیز انجام شده و امید می‌رود در دهه مبارک فجر شاهد افتتاح این انبار در شهرستان محلات نیز باشیم.

انتهای پیام/87002/ک40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول