اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در یک عمل خیرخواهانه انجام شد

کمک یک میلیارد ریالی خیر اردبیلی به هلال‌احمر

خیر نام آشنای اردبیلی یک میلیارد ریال به جمعیت هلال‌احمر استان اردبیل کمک کرد.

کمک یک میلیارد ریالی خیر اردبیلی به هلال‌احمر

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، خیر و داوطلب هلال‌احمر عصر امروز مبلغ 200 میلیون ریال را برای ادامه احداث ساختمان اداری، امدادی نمین به جمعیت هلال‌احمر پرداخت کرد.

محسن یگانه خیری است که برای تکمیل پروژه ساختمان اداری و امدادی شهرستان نمین مبلغ یک میلیارد ریال را تقبل کرده است.

فلسفه وجودی وقف و صلح به شکل عمومی تلاش برای رفع نیاز دیگران است و در فرهنگ اسلامی نیز از آن به عنوان یکی از بهترین راه‌های زنده نگه داشتن نام انسان‌ها یاد شده و محسن یگانه نیز به همین منظور و با توجه به داشتن روحیه ایثارگری و خیرخواهی برادر مرحومش سهم‌الارث او را به جمعیت هلال‌احمر اهدا کرد.

این خیر یکی از داوطلبان و خیرین جمعیت هلال‌احمر است که به منظور جاودانه کردن نام برادرش حسین یگانه اقدام به پرداخت یک میلیارد ریال به جمعیت هلال‌احمر کرده است.

وی در این رابطه گفت: کمک افراد توانمند به نیازمندان یک نوع تعدیل ثروت است و این عمل را به دلیل خدمت عام‌المنفعه به بشر انجام داده‌ام و احساس می‌کنم گذشتن از مال در راه خدا سبب تزکیه نفس انسان است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محسن یگانه با اشاره به اینکه این‌گونه فعالیت‌ها پایدار و ماندگار هستند احداث ساختمان اداری، امدادی شهرستان نمین را به دلیل اینکه افراد زیادی از خدمات این مرکز بهره‌مند می‌شوند، هدف خود قرار داده است.

در این عمل خداپسندانه خیر اردبیلی پیش از این نیز 800 میلیون ریال پرداخت کرده بود که با واریز 200 میلیون ریال دیگر به حساب جمعیت در مجموع این رقم به یک میلیارد ریال رسیده است.

انتهای پیام/62001/ک20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول