اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی نی‌ریز استان فارس خبر داد

کشف تریاک با طعم نوشابه در نی‌ریز

فرمانده انتظامی نی‌ریز استان فارس از کشف 6 کیلو و 800 گرم تریاک در بطری‌های نوشابه خبر داد.

کشف تریاک با طعم نوشابه در نی‌ریز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دفتر فرماندهی انتظامی استان فارس، عزیز برزگر اظهار داشت: مأموران ایستگاه بازرسی قطرویه هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک خودرو پژو 405 مظنون شدند.

وی ادامه داد: پس از توقیف خودرو مورد نظر و در بازرسی از آن شش کیلو و 800 گرم تریاک که به صورت ماهرانه‌ای در بطری‌های نوشابه جاسازی شده بود کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نی‌ریز با بیان اینکه در این مورد دو نفر دستگیر شدند افزود: تحقیقات بیشتر پلیس همچنان ادامه دارد.

کشف کالای قاچاق 70 میلیون ریالی در فیروزآباد

ماموران انتظامی فیروزآباد استان فارس در بازرسی از یک سواری پژو 405 یک‌هزار و 56 نوع پوشاک قاچاق به ارزش تقریبی 70 میلیون ریال را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان فیروزآباد در تشریح این خبر گفت: در راستای مقابله با قاچاق کالا و برخورد با مخلان نظم اقتصادی جامعه، پلیس مبارزه با کالای قاچاق و ارز این شهرستان هنگام گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک سواری پژو 405 مظنون و آن را متوقف کردند.

علی نیکنام با بیان اینکه ماموران در بازرسی دقیق از خودرو یک‌هزار و 56 نوع لباس خارجی فاقد مجوزهای گمرکی را کشف کردند، افزود: قاچاقچیان با وارد کردن این لباس‌ها به صورت قاچاق و از مبادی غیررسمی قصد انتقال و توزیع آن‌ها را در شهر شیراز داشتند.

وی با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی به مراجع قضایی فرد متخلف تصریح کرد: برابر نظریه کارشناسان اقتصادی ارزش ریالی محموله قاچاق کشف شده بالغ بر 70 میلیون ریال برآورد شده است.

نیکنام با هشدار در مورد آثار سوء قاچاق کالا بر ثبات اقتصادی جامعه، از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن 110 اطلاع دهند.

سرقت در مرودشت، دستگیری در ارسنجان

سارقی که یک کامیون را در مرودشت استان فارس به سرقت برده بود در ارسنجان به دام پلیس افتاد.

فرمانده انتظامی ارسنجان با اعلام این خبر گفت: ماموران پلیس آگاهی این شهرستان مطلع شدند شخصی در روستایی در صدد باز کردن لوازم خودرو مسروقه است.

عطا پزشک افزود: بلافاصله اکیپی از ماموران به محل مورد نظر مراجعه و در یک عملیات غافلگیرانه فردی را که در حال بکسل کردن خودروی سرقتی بود دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه سارق برای سیر مراحل قانونی تحویل پلیس آگاهی شهرستان شد تصریح کرد: پس از بررسی‌های لازم توسط مأموران مشخص شد این خودرو دارای سابقه سرقت از شهرستان مرودشت است.

دختری که حساب مادرش را خالی کرد

رئیس پلیس فتای فارس از کشف پرونده برداشت غیرمجاز در یکی از شهرستان‌های استان فارس خبر داد که متهم آن دختر جوان شاکی است.

سید موسی حسینی در تشریح این خبر گفت: شاکی این پرونده که خانمی مسن است، مدعی برداشت غیرمجاز به صورت مکرر از حسابش شده و بیان می‌کند تعدادی از این خریدها اینترنتی بوده و وی از چگونگی انجام آنها بی‌اطلاع است.

وی ادامه داد: این برداشت‌ها از ابتدای تیر ماه سال جاری به صورت نامعلوم از حساب بانکی وی کسر شده و در پرینتی که اخذ کرده چند مورد خرید اینترنتی وجود دارد.

رئیس پلیس فتای استان فارس بیان کرد: پس از اقدامات فنی و اخذ استعلام از مبادی مختلف مشخص شد برداشت‌ها به صورت خرید اینترنتی و خرید شارژ تلفن همراه از درگاه شرکت آسان پرداخت بوده که توسط دختر شاکیه صورت گرفته است که در نهایت با رضایت شاکیه پرونده مختومه شد.

انتهای پیام/2448/صا/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول