اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین انتظامی استان ایلام:

45 کیلوگرم تریاک در ایلام کشف شد

جانشین انتظامی استان ایلام گفت: با هوشیاری ماموران پلیس 45 کیلوگرم تریاک در ایلام کشف شد.

45 کیلوگرم تریاک در ایلام کشف شد

حسن سماواتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: با هوشیاری ماموران انتظامی 45 کیلوگرم تریاک کشف و پنج سوداگر مرگ در ایلام دستگیر شد.

جانشین انتظامی استان ایلام گفت: به دنبال اطلاع مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مبنی بر فعالیت گسترده یک باند توزیع کننده مواد مخدر که قصد توزیع بیش از 45 کیلوگرم تریاک را در بین استان‌های ایلام و کرمانشاه را دارند مراتب را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند. 

وی ادامه داد: مأموران پلیس ایلام با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه ضمن اطلاع از ورود قاچاقچیان با دو دستگاه خودرو ماکسیما و پژو 405 به حوزه استحفاظی استان ایلام به صورت نامحسوس به تعقیب آنان پرداختند.

این مسئول انتظامی خاطر نشان کرد: سرانجام پس از یک عملیات تعقیب و گریز چند ساعته سوداگران مرگ، خودروهای آنان متوقف و سرنشینان دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه از خودروهای توقیف شده مقدار 45 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد، افزود: در این عملیات که با تیراندازی به سمت قاچاقچیان همراه بود هیچ گونه خسارت مالی و جانی در پی نداشت.

سماواتی از مردم ولایتمدار استان ایلام خواست تا در صورت مشاهده و یا اطلاع از خرید و فروش مواد مخدر مراتب را از طریق تلفن 110 و یا 128 به پلیس گزارش دهند.

جانشین انتظامی استان ایلام گفت: در این عملیات موفق که با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه صورت گرفت، متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/2246/ل30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول