اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی همدان خبر داد

کشف 83 کیلوگرم تریاک در همدان

فرمانده انتظامی شهرستان همدان از کشف 83 کیلوگرم تریاک با هوشیاری مأموران انتظامی همدان خبر داد.

کشف 83 کیلوگرم تریاک در همدان

رسول مرادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اینکه پلیس در راستای تأمین نظم و امنیت مردم همواره در صحنه حضور دارد، افزود: دستگیری سارقان یکی از مأموریت‌های پلیس است که مجموعه ناجا در شهرستان همدان در این زمینه عملکرد خوبی داشته است.

وی با اشاره به فعالیت برخی سارقان در زمینه سرقت سیم‌های برق گفت: دیروز با تلاش مأموران انتظامی شهرستان همدان سه نفر از سارقان سیم‌های برق دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان در تشریح این مطلب ابراز داشت: سه نفر در جاده‌ای به طرف روستای ابرو موسوم به «باغ گیلاس» در حال آتش‌زدن پوشش سیم‌های برق سرقتی بودند که بلافاصله توسط پلیس دستگیر شدند. 

وی ابراز داشت: از متهمان بیش از 500 کیلوگرم انواع سیم‌های برق کشف و یک دستگاه خودرو نیسان نیز ضبط شد.

مرادی در ادامه سخنانش از دستگیری یکی از فروشندگان مواد مخدر در منطقه سرگذر همدان خبر داد و افزود: میزان 89 گرم تریاک و 11 گرم شیره تریاک از این متهم کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه هفته گذشته نیز با تلاش مأموران انتظامی شهرستان همدان 83 کیلوگرم تریاک کشف شد، ابراز داشت: در همین راستا یک نفر متهم دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان در پایان سخنانش با بیان اینکه یک دستگاه خودرو نیز در این زمینه ضبط شد، افزود: این محموله قصد خروج از استان را داشت که با هوشیاری مأموران انتظامی شهرستان همدان کشف شد.

انتهای پیام/89002/ج20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول