اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فجر انقلاب/160

منتظری: نمایشگاه «شکوه تولید ملی» دهه فجر در گیلان دایر می‌شود

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از برپایی نمایشگاه «شکوه تولید ملی» همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در این استان خبر داد.

منتظری: نمایشگاه «شکوه تولید ملی» دهه فجر در گیلان دایر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، علی منتظری بعد از ظهر امروز در جلسه سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با اشاره به برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های صنعت و معدن همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در استان اظهار کرد: نمایشگاه «شکوه تولید ملی» با هدف گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در گیلان دایر می‌شود.

وی مدت برگزاری نمایشگاه «شکوه تولید ملی» را پنج روز عنوان کرد و افزود: نمایشگاه مذکور در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی گیلان در رشت دایر می‌شود.

منتظری حمایت از مصرف کالای تولید داخلی را شعار اصلی نمایشگاه «شکوه تولید ملی» خواند و بیان کرد: ترویج فرهنگ مصرف کالای داخلی و اصلاح خرید کالای خارجی به‌ویژه محصولات بی‌کیفیت از برنامه‌های شورای صنعت، معدن و تجارت گیلان است.

رئیس ستاد گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان بر توسعه صنعتی، معدنی و تجاری استان تاکید کرد و گفت: آخرین دستاوردهای حوزه تولید در نمایشگاه «شکوه تولید ملی» به نمایش گذاشته می‌شود.

وی از عرضه محصولات جدید در نمایشگاه «شکوه تولید ملی» در گیلان خبر داد و تصریح کرد: کالای منحصر به‌فرد واحدهای تولیدی استان برای نخستین بار در معرض دید شهروندان گذاشته می‌شود.

منتظری با اشاره به فروش بعضی از محصولات مصرفی در نمایشگاه «شکوه تولید ملی»، یادآور شد: مواد غذایی، پوشاک، مواد شوینده و ... در نمایشگاه توانمندی‌های صنعتی و معدنی گیلان عرضه می‌شود.

به گفته رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان، محصولات عرضه شده در نمایشگاه «شکوه تولید ملی» با قیمت‌های مناسب و به صورت مستقیم از تولید به مصرف عرضه می‌شود.

انتهای پیام/84001/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول