اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کهگیلویه عنوان کرد

عدم کارایی مصوبه توقف فروش مرغ زنده در دهدشت

فرماندار کهگیلویه با اشاره به عدم تأثیرگذاری مصوبات در جلوگیری از عرضه مرغ زنده در دهدشت، تنها راه مقابله با فروش مرغ زنده را فرهنگ‌سازی و آگاهی مردم از مضرات مصرف گوشت این نوع مرغ دانست.

عدم کارایی مصوبه توقف فروش مرغ زنده در دهدشت

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، نشست شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان کهگیلویه ظهر امروز به ریاست فرماندار در دهدشت برگزار شد.

ابراهیم جعفری در این نشست با بیان اینکه در هر جلسه‌ای موارد زیادی به تصویب می‌رسد، اظهار داشت: مهم این است که این مصوبات اجرایی شوند.

فرماندار کهگیلویه تصریح کرد: وقت چندین مدیر در جلسات گرفته می‌شود تا مصوباتی صورت گیرد و لازم است در جهت اجرایی شدن این مصوبات گام‌هایی نیز برداشته شود.

وی با تاکید بر لزوم برنامه‌ریزی بهتر برای برگزاری جلسات و نشست‌های کاری شورای سلامت شهرستان یادآور شد: داشتن دستور کار مشخص در کنار توجه به مسائل مهم بهداشتی باید به عنوان اولویت‌های اصلی این شورا قرار گیرد تا بتوانیم ضمن استفاده از تمامی ظرفیت‌های اعضا، برنامه‌ریزی بهتری را در این بخش داشته باشیم.

جعفری سلامت را یک موضوع بسیار مهم و ضروری خواند و تأکید کرد: باید با یک نگاه خاص مسائل مربوط به این حوزه مورد بررسی قرار گیرد تا فرصت برای فرهنگ‌سازی بهتر موضوع سلامت در میان اقشار مختلف فراهم شود.

رئیس شورای سلامت، فرهنگ‌سازی در هر حوزه‌ای بخصوص حوزه سلامت و بهداشت را نیازمند مشارکت همگانی مسئولان و مردم دانست و افزود: تا زمانی که فرهنگ‌سازی در جهت توسعه و ارتقای سلامت صورت نگیرد، مصوبات دستگاه‌های اجرایی اثرگذار نخواهد بود.

جعفری با اشاره به توزیع مرغ زنده در سطح شهر دهدشت، مصوبات مکرر شورای سلامت در جمع‌آوری واحدهای فروش مرغ زنده را متذکر شد و اذعان داشت: به رغم اجرایی شدن این مصوبه متأسفانه هنوز در مرکز شهر مرغ زنده توزیع و به فروش می‌رسد.

فرماندار کهگیلویه همکاری مردم با دستگاه‌های اجرایی و آگاهی آنان از مضرات و خطرات گوشت مرغ زنده را در جمع‌آوری مراکز فروش مؤثر دانست و نسبت به مصرف و فروش مرغ زنده توسط شهروندان هشدار داد.

انتهای پیام/82016/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول