اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‏فقیه در سپاه:

ایستادگی امروز برابر دشمن اعتقادی، استراتژیک و امنیتی است

نماینده ولی‏فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اگر دیروز ایستادگی مردم ایران برابر دشمن اعتقادی و مبنایی بود؛ امروز این ایستادگی اعتقادی، استراتژیک و امنیتی است.

ایستادگی امروز برابر دشمن اعتقادی، استراتژیک و امنیتی است

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، حجت‌الاسلام والمسلمین علی سعیدی ظهر امروز در جمع کارکنان سپاه شاهرود و میامی و گروه 10 پدافند هوایی محرم و نیز گردان‏های امام حسین (ع) در حسینیه ولی‏عصر (عج) گروه 10 پدافند هوایی محرم شاهرود، در سخنانی با تبریک ولادت با سعادت پیامبر خاتم (ص) و امام جعفر صادق (ع)، خطاب به پاسداران اظهار داشت: باید از پاسداری‏مان خوب پاسداری کنیم؛ چرا که این لباس و مقام و جایگاه در اختیار هر فردی قرار نمی‌گیرد.

وی افزود: با توجه به این نکته، پاسداری الزاماتی را می‌طلبد و باید دانست که کار نیکو از هر فردی سزاوار است ولی از پاسداران سزاوارتر و کار قبیح از همه زشت بوده اما از پاسداران زشت‌تر است.

نماینده ولی‏فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: برای حفظ مقام و شأن پاسداری، باید سه اصل را مورد توجه قرار دهیم که شامل شرع، عُرف و قیودی که سازمان در نظر می‌گیرد، می‏شود.

وی تصریح کرد: علاوه بر این، نکته دیگر حفظ سرمایه 30 ساله پاسداری است که باید ادامه‏دار باشد و نباید منحصر به زمان خدمت افراد باشد و باید فراتر از این‏ها نگریست.

سعیدی با بیان اینکه تلاش ما باید برقراری حاکمیت دینی باشد، اظهار کرد: نکته مهم‏تر این است که همه تلاش‌های ما برقراری حاکمیت دینی باشد؛ چرا که ما در خط مقدم حفظ ارزش‏های اسلام و انقلاب هستیم.

وی تأکید کرد: اگر دیروز ایستادگی برابر دشمن اعتقادی و مبنایی بود، امروز این ایستادگی اعتقادی، استراتژیک و امنیتی است.

نماینده ولی‏فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: اگر در گذشته، دفاع ما از انقلاب اسلامی محدود به مرزها بود؛ امروز مرز جنگ ما به وسعت جهان اسلام است و باید به این موضوع توجه ویژه داشته باشیم.

سعیدی تصریح کرد: مسئولان باید دین‏دار و دین‏مدار باشند و همه تلاش آنها باید برقراری حاکمیت دینی در جامعه باشد.

انتهای پیام/2249/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول