اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیش از ظهر امروز

حجت‌الاسلام بنایی معاون سیاسی امنیتی استاندار قم شد

مراسم معارفه معاون سیاسی امنیتی استاندار قم در تالار معصومیه استانداری قم برگزار شد.

حجت‌الاسلام بنایی معاون سیاسی امنیتی استاندار قم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، پیش از ظهر امروز در مراسم معارفه معاون سیاسی امنیتی استاندار قم که استاندار و جمعی از مسئولین استان قم حضور داشتند از زحمات حجت‌الاسلام والمسلمین محمدمهدی عرب‌انصاری معاون سیاسی امنیتی سابق استاندار قم تقدیر و حجت‌الاسلام والمسلمین علی بنایی به عنوان معاون جدید سیاسی امنیتی استاندار قم معرفی شد.

در ابتدای مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین عرب‌انصاری ضمن تشکر از تمام کسانی که در این مراسم حاضر شده‌اند، گفت: قم شهری است که جهان سیاست را سمت و سو می‌دهد و تصدی این پست در این شهر بسیار سخت و پیچیده است.

وی با بیان اینکه خدا را شاکرم که در دوران بنده هیچ حاشیه‌ای به وجود نیامد، گفت: خدمت در قم برای من افتخار است و از تمام کسانی که در این مدت به من کمک کردند، تشکر می‌کنم.

در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین محمد‌صادق صالحی‌منش استاندار قم به ایراد سخن پرداخت و با بیان اینکه تامین امنیت جسمی و روانی مردم در استان قم یکی از وظایف این معاونت است، تصریح کرد: وظیفه دیگر این معاونت آسیب‌شناسی و برخورد همراه با عقلانیت با احزاب و جریانات سیاسی قم است که باید در این خصوص منویات مقام معظم رهبری و خط مشی دولت تدبیر و امید با دقت مد نظر قرار گیرد.

وی با بیان اینکه مسئولیت‌های این معاونت بسیار مهم است، گفت: انتصابات در معاونت سیاسی امنیتی بسیار مهم است و حجت‌الاسلام والمسلمین بنایی باید در انتصاب شایسته مدیران تمام تلاش خود را به کار گیرد.

در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین علی بنایی در سخنانی ضمن تشکر از حجت‌الاسلام والمسلمین عرب انصاری به خاطر سال‌ها تلاش در این معاونت گفت: از همه دوستان و سلیقه‌های مختلف می‌خواهم که نسبت به امور شهر حساس باشند و برای ایجاد امنیت در قم تلاش کنند.

وی تصریح کرد: امیدوارم تلاش امروز ما برای ارتقای شرایط زندگی مجاورین حرم کریمه اهل‌بیت (ع) به عنوان خدمتی ناچیز موجب خشنودی امام زمان (عج) شود.

در پایان مراسم با اهدای لوحی از طرف استاندار قم به حجت‌الاسلام والمسلمین عرب‌انصاری از زحمات وی در این معاونت تقدیر و تشکر شد.

شایان ذکر است، حجت‌الاسلام بنایی پیش از این 2 دوره نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی بود و آخرین مسئولیت وی نیز مشاور پارلمانی رئیس قوه قضاییه به شمار می‌رود.

انتهای پیام/2258/م40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول