اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر:

355 هزار نفر در استان بوشهر تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند

مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر گفت: در حال حاضر تعداد 355 هزار نفر در استان بوشهر تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند.

355 هزار نفر در استان بوشهر تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند

عبدالمجید رازه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: سازمان تامین اجتماعی یک نهاد خدمات‌رسان است و خدمات این نهاد از تنوع بسیار بالایی برخوردار است.

وی ابراز داشت: در شهرستان‌های مختلف استان شاهد ارائه خدمات تامین اجتماعی به جامعه هدف هستیم و به فضل خدا روز به روز این خدمات با کیفیت بالاتری ارائه می‌شود.

مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر با اشاره به کیفیت بالای خدمات درمانی این نهاد خاطرنشان کرد: خدمات درمانی توسط بیمارستان‌های تامین اجتماعی در مرکز استان و شهرستان‌های مختلف استان بوشهر با کیفیت بسیار خوبی انجام می‌شود و به طور مرتب کیفیت کار را افزایش می‌دهیم و به سمت توسعه و پیشرفت در حرکت هستیم.

رازه تصریح کرد: بیمارستان تامین اجتماعی عسلویه به زودی تکمیل و راه‌اندازی می‌شود که گامی در رضایت‌مندی مردم از این نهاد است.

وی یادآور شد: بیمه‌شدگان تامین اجتماعی همواره از سطح کمی و کیفی خدمات این نهاد رضایت کامل دارند و تلاش می‌کنیم این روند تداوم یابد.

مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر گفت: در حال حاضر تعداد 355 هزار نفر در استان بوشهر تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند و هر سال جمعیت بیمه‌شدگان استان افزایش می‌یابد.

رازه تاکید کرد: راه‌اندازی شعب اقماری در شهرهای مختلف استان موجبات تسهیل خدمات این نهاد شده و امیدواریم مردم از این اقدام رضایت‌خاطر داشته باشند.

وی بیان کرد: سرکشی به شهرستان‌های مختلف و آشنایی با مشکلات مردم در دستور کار این نهاد قرار دارد و در تمام ایام سال این بازدیدها تداوم دارد.

انتهای پیام/2452/ق20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول