اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تامین اجتماعی فریدونکنار خبر داد

بهره‌مندی 25 هزار نفر در فریدونکنار از خدمات تامین اجتماعی

رئیس اداره تامین اجتماعی فریدونکنار از تحویل یک روزه صدور دفترچه درمانی به بیمه‌شدگان این شهرستان خبر داد و گفت: 25 هزار نفر در این شهرستان از مزایای تامین اجتماعی بهره‌مند هستند.

بهره‌مندی 25 هزار نفر در فریدونکنار از خدمات تامین اجتماعی

محمدعلی نصیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فریدونکنار گفت: سازمان تامین اجتماعی برای خدمت‌رسانی به مردم از هیچ تلاشی دریغ نکرده و رضایت عموم مردم را جلب کرده است.

وی تعداد بیمه‌شدگان اصلی را بیش از 8 هزار نفر عنوان و تصریح کرد: تعداد بازنشستگان، بازماندگان و از کارافتادگان که از سازمان تامین اجتماعی فریدونکنار تعهدات کوتاه‌مدت و بلندمدت دریافت می‌کنند بیش از یک‌هزار نفر است.

به گفته رئیس سازمان تامین اجتماعی شهرستان فریدونکنار، در مجموع کل بیمه‌شدگان حدود 9 هزار نفر با افراد تحت تکفل‌شان حدود 25 هزار نفر از سازمان تعهدات، خدمات کوتاه و بلندمدت دریافت می‌کنند.

نصیری با اشاره به اینکه کل دفترچه‌های درمانی صادر شده در ماه‌های گذشته از 23 هزار جلد گذشته است، اظهار داشت: تعداد کارگاه‌های فعال بیش از یک‌هزار و 500 مورد و تعداد بازرسی انجام شده از کارگاه‌های مشمول قانون کار از تعداد آنها بیشتر بوده است.

وی در تشریح مهم‌ترین اقدامات انجام شده نیز از تحویل یک روزه صدور دفترچه درمانی به بیمه‌شدگان خبر داد.

نصیری ادامه داد: کاهش صدور برقراری احکام کمتر از 10  روز، پرداخت مستمری از طریق چند بانک عامل و نام‌نویسی بیمه‌شدگان جدید و برقراری بیمه بیکاری و انجام بازرسی از کارگاه‌های تحت پوشش این شعبه را نیز داشتیم.

رئیس سازمان تامین اجتماعی شهرستان فریدونکنار اظهار داشت: تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی به موقع به کارفرمایان و بیمه‌شدگان، پرداخت به موقع انواع تعهدات به بیمه‌شدگان در سریع‌ترین زمان ممکن و اجرای کامل بخش‌نامه دستورالعمل ابلاغی درباره بخشودگی جرائم را نیز مهم برشمرد.

انتهای پیام/86022/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول