اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی آذربایجان‌شرقی:

باند سارقان منازل ویلایی در تبریز متلاشی شد

رئیس پلیس آگاهی آذربایجان‌شرقی از دستگیری سارقان منازل ویلایی و کشف هشت فقره سرقت خبر داد.

باند سارقان منازل ویلایی در تبریز متلاشی شد

صابر عباس‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت از منازل ویلائی در سطح کلانشهر تبریز در محدوده کلانتری‌های 15 و 11 و 20 موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت این پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: با تجمیع پرونده‌ها و بررسی شیوه سارقان و بازدید از صحنه‌های سرقت و اطراف محل‌های وقوع سرقت برای بدست آمدن سرنخ، موضوع مورد بررسی قرار گرفت و تشابه شیوه‌های بکار رفته و زمان سرقت‌ها که در یک ساعت مشخص بوده حکایت از سریالی بودن سرقت‌ها را نشان می‌داد.

این مقام انتظامی افزود: با توجه به اینکه گوشی موبایل یکی از متهمان در صحنه سرقت یکی از شکات جا مانده بود اقدامات فنی انجام و پس از بررسی مشخص شد از موبایل فوق چندین بار با فردی به نام «م- خ» که ساکن تبریز است تماس گرفته شده با شیوه‌های خاص پلیسی نامبرده شناسایی و بلافاصله در عملیاتی دستگیر و به یگان دلالت داده شد.

عباس‌زاده تصریح کرد: متهم در بازجویی‌های به عمل آمده توسط کارآگاهان ابتدا منکر ارتکاب هرگونه سرقت شد ولی در بازجویی تخصصی و علمی و با ارائه دلایل و مدارک و کشف نمونه اموال مسروقه در بازرسی از منزل ناچاراً لب به اعتراف گشوده و به 8 فقره سرقت منزل با همدستی افرادی به نام‌های «م- خ»، « الف- الف» و «ر- ح» اقرار کرد که هر سه متهم اهل و ساکن استان لرستان شهرستان خرم‌آباد بودند.

وی گفت: متهم ردیف اول «م ـ ح» در یکی از کارخانجات تبریز مشغول بکار است که با اخذ دستور مقام قضایی در عملیاتی شناسایی و دستگیر و در ادامه تحقیقات پس از اخذ نیابت قضایی، کارآگاهان به شهرستان خرم‌آباد عزیمت و متهم ردیف دوم را دستگیر و متهم ردیف چهارم نیز در مخفیگاه خود شناسایی و دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان‌شرقی گفت: متهمان در تحقیقات تخصصی و علمی به 8 فقره سرقت از منازل در سطح شهر تبریز با مشارکت یکدیگر اعتراف و در بازرسی از منازل متهمان تعداد 4 دستگاه لپ‌تاپ مسروقه و مقادیری بدلیجات، سه دستگاه گوشی موبایل، دو دستگاه دوربین عکاسی و یک دستگاه تلویزیون ال سی دی کشف و ضبط و پرونده متشکله به همراه متهمان و شکات به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان تبریز ارسال که تمام سارقان با صدور قرار قانونی روانه زندان شدند.

وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس حاصل و هرگونه انتقاد و پیشنهاد و تقدیر خود از عملکرد پلیس را به سامانه 197 اعلام دارند.

انتهای پیام/60001/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول