اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده کمیته اطلاع‌رسانی دهه فجر کردستان خبر داد

دست پر صدا و سیمای کردستان در دهه فجر

نماینده کمیته اطلاع‌رسانی دهه فجر کردستان با بیان اینکه در حوزه تأمین برنامه با دستی پر به استقبال دهه فجر خواهیم رفت، گفت: برنامه‌های ویژه انقلاب در این ایام پخش و جدول ما آکنده از قالب‌های هنری مختلف است.

دست پر صدا و سیمای کردستان در دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سید صداقت موسوی شامگاه یکشنبه در سومین جلسه کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی دهه فجر استان کردستان اظهار کرد: دهه فجر بستر مناسبی برای تشریح دستاوردها و خدمات نظام بویژه طی یک سال گذشته برای مردم است.

وی افزود: مأموریت اصلی کمیته اطلاع‌رسانی انعکاس اقدامات صورت گرفته توسط دستگاه‌های مختلف در راستای جشن پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی است.

نماینده کمیته اطلاع‌رسانی دهه فجر کردستان تصریح کرد: امروز بنیان‌های نظام مبتنی بر آموزه‌های دینی و معیارهای توحیدی و شرع مقدس اسلام است و رهبری این نهضت با امام راحل آغاز و به شایستگی در اختیار جانشین خلف ایشان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای قرار گرفته است.

موسوی افزود: با وجود فشارهای فراوان استکبار علیه ما، پله‌های ترقی را یکی پس از دیگری پیموده‌ایم، به گونه‌ای که اکنون کشورهای منطقه از انقلاب ما الگو گرفته و موجب بیداری اسلامی در جهان شده است.

وی در ادامه رویکرد صدا و سیمای استان را در دهه فجر امسال ویژه عنوان کرد و گفت: در تمام برنامه‌ها به صورت فراگیر و جذاب در قالب‌های مختلف هنری دستاوردهای نظام را بازتاب خواهیم داد.

نماینده کمیته اطلاع‌رسانی دهه فجر کردستان با بیان اینکه اولویت این کمیته اطلاع‌رسانی برنامه‌ها خواهد بود گفت: در برگزاری و پوشش برنامه‌ها مطابق با روز شمار هفته اقدام می‌کنیم.

موسوی با بیان اینکه در حوزه تأمین برنامه با دستی پر به استقبال دهه فجر خواهیم رفت گفت: برنامه‌های ویژه انقلاب در این ایام پخش و جدول ما آکنده از قالب‌های هنری مختلف است.

وی با تأکید بر ضرورت بازخوانی انقلاب و پیام‌رسانی اهداف آن برای نسل جدید گفت: در برنامه‌های صبحگاهی و فیلم و سریال‌ها متناسب با ذائقه مخاطب و حال و هوای انقلاب عمل می‌کنیم.

نماینده کمیته اطلاع‌رسانی دهه فجر کردستان پخش یکی از سریال‌های مهم شبکه‌های سراسری با دوبله کردی را از دیگر برنامه‌های این کمیته در ایام دهه فجر عنوان کرد.

موسوی افزود: هدف از این تدابیر برگزاری جشنی باشکوه با مشارکت مردم و انعکاس آن است که امیدواریم همچون گذشته با حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن تکمیل شود.

انتهای پیام/79012/ک30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول