اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار لرستان:

صدا و سیما می‌تواند موانع سر راه توسعه لرستان را بردارد

استاندار لرستان گفت: صدا و سیمای مرکز لرستان می‌تواند موانع سر راه توسعه استان را بردارد.

صدا و سیما می‌تواند موانع سر راه توسعه لرستان را بردارد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، هوشنگ بازوند عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل صدا و سیمای لرستان اعتماد مردم استان به رسانه ملی و به خصوص صدا و سیمای مرکز لرستان را مثبت ارزیابی کرد و گفت: این اعتماد موجب شده است، مردم لرستان، صدا و سیما را مکان امنی برای خود بدانند.

 بازوند اعتماد مردم لرستان به رسانه ملی را سرمایه بزرگی برای این رسانه دانست و تاکید کرد: این اعتماد نتیجه تلاش بی‌وقفه و شبانه‌روزی کارکنان صدا و سیمای مرکز لرستان است.

استاندار لرستان در ادامه به تشریح موانع توسعه استان پرداخت و افزود: صدا و سیما در برداشتن بسیاری از این موانع می‌تواند نقش آفرینی کند.

وی پرداختن به مباحث اقتصادی و معرفی استعدادهای اقتصادی را از مهمترین نقش آفرینی‌های صدا و سیمای لرستان برای کمک به توسعه استان عنوان کرد.

در ادامه مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز لرستان در این مراسم گفت: نظام سلطه سال‌هاست پنجه در گلوی انقلاب اسلامی انداخته و درصدد خفه کردن انقلاب اسلامی است.

محمد بازوند با بیان اینکه از منظر ماهوی تقابل نظام سلطه و انقلاب اسلامی پایان ناپذیر است، گفت: تنها راه مبارزه و مقابله با جنگ رسانه‌ای دشمان تولید برنامه‌های پرمحتوا و در نتیجه نهادینه کردن رفتار مطلوب مردم است، چرا که  رسانه‌ها خط مقدم مبارزه با جنگ نرم نظام سلطه هستند.

وی با قدردانی از اعتماد رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی و دیگر مدیران ارشد این سازمان به وی ابراز امیدواری کرد، با همکاری کارکنان پرتلاش صدا و سیمای مرکز لرستان پاسخگوی حسن اعتماد این رسانه بزرگ باشد.

فتاح کمری مدیرکل پیشین صدا و سیمای مرکز لرستان، ارتقای کیفی تولیدات رادیویی و تلویزیونی را مستلزم بهره‌گیری از اندیشه کارکنان برنامه‌ساز و بهره‌مندی از تجهیزات پیشرفته فنی دانست.

در این مراسم که با حضور نماینده ولی فقیه در استان لرستان، کیومرث طهماسبی معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما، نمایندگان مجلس و جمعی از مسئولان استانی و کارکنان صدا و سیمای مرکز لرستان انجام شد، محمد بازوند به عنوان مدیرکل صدا و سیمای مرکز لرستان معرفی و منصوب شد.

انتهای پیام/2304/ط30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول