اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر خبر داد

تحقق 100 درصدی تعهدات اشتغال آب و فاضلاب روستایی استان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر از تحقق 100 درصدی تعهدات اشتغال آب و فاضلاب روستایی استان بوشهر خبر داد.

تحقق 100 درصدی تعهدات اشتغال آب و فاضلاب روستایی استان

حیدر دهقانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کنگان اظهار داشت: اجرای طرح‌های زیربنایی حوزه آب و فاضلاب در استان بوشهر در دستور کار قرار دارد و تلاش خوبی برای انجام این مهم شده است.

وی افزود: با تلاش و فعالیت صورت گرفته در ماه‌های اخیر به تمام شهرستان‌ها سرکشی داشته‌ایم و مشکلات و معضلات موجود در این شهرستان‌ها به ویژه در مناطق دوردست روستایی را شناسایی کرده‌ایم و اقدامات لازم برای رفع معضلات را انجام می‌دهیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر خاطرنشان کرد: در شهرستان‌های کنگان و عسلویه اقدامات زیربنایی بسیار خوبی برای رفع مشکلات آبرسانی انجام شده و در روستاهای مختلف این شهرستان‌ها و سایر شهرستان‌های استان نیز این پروژه‌ها با کیفیت خوبی انجام شده است.

دهقانی بیان کرد: بر اساس آمار و ارقام موجود، در حال حاضر بیش از 90 درصد آب شرب استان بوشهر از استان‌های همجوار تامین می‌شود.

وی اظهار داشت: آب شرب استان بوشهر که از سد کوثر و منابع آبی سربالش و چشمه ساسان تامین می‌شود از کیفیت مطلوبی برخوردار است و میزان فلوئور آن در حد استاندارد ملی است و برای بهبود کیفیت این آب از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: این شرکت در ایجاد فرصت‌های شغلی نیز عملکرد بسیار مطلوبی داشته و به بسیاری از تعهدات خود عمل کرده است.

دهقانی از تحقق 100 درصدی تعهدات اشتغال آب و فاضلاب روستایی استان بوشهر خبر داد و افزود: تعهد اشتغال این شرکت در سال جاری 51 شغل بوده که این رقم تاکنون محقق شده است.

وی ابراز داشت: تعهدات اشتغال آب و فاضلاب شهری نیز 31 شغل بوده که تاکنون 14 شغل محقق شده است.

انتهای پیام/2451/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول