اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه فتح تأکید کرد

پیوند بیشتر نسل جوان و ارزش‌ها با ایجاد مرکز فرهنگی دفاع مقدس

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: پیوند بیشتر نسل جوان و ارزش‌ها با ایجاد مراکزی همچون مرکز فرهنگی دفاع مقدس حاصل می‌شود.

پیوند بیشتر نسل جوان و ارزش‌ها با ایجاد مرکز فرهنگی دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، یونس امیری عصر امروز در حاشیه مراسم تودیع و معارفه مدیرکل سابق و جدید حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: با توسعه مراکز فرهنگی از جمله مراکزی که با هشت سال دفاع مقدس سر و کار دارند فرهنگ ایثار و شهادت ترویج می شود.

فرمانده ارشد نظامی در استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: باید با این رویکرد در استان به ساخت و تجهیز این‌گونه مراکز فرهنگی اهتمام ورزید.

امیری ادامه داد: یکی از این مراکز که نقش مهمی در ترویج ارزش‌های دفاع مقدس دارد مرکز فرهنگی دفاع مقدس است که ایجاد آن در مرکز استان یک ضرورت است. 

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد: عملیات احداث این مرکز اردیبهشت 93 در زمینی به مساحت سه هزار متر آغاز می‌شود.

وی بیان کرد: دو هزار متر از این مجموعه به فضای حفظ آثار شهدا و رزمندگان اختصاص داده می‌شود و در بقیه نیز آمفی تئاتر و استخر احداث خواهد شد.

امیری تصریح کرد: اعتبار این مجموعه از سوی ستاد نیروهای مسلح تامین و بخشی نیز از اعتبارات استانی استفاده خواهد شد.

وی، هدف از احداث این مرکز را ترویج فرهنگ دفاع مقدس عنوان کرد و بیان داشت: گسترش چنین اماکنی موجب ایجاد پیوند بیشتر جوانان و نسل جوان با ارزش‌های دفاع مقدس می‌شود.

فرمانده سپاه فتح استان ابراز امیدواری کرد که احداث این مجموعه در کمترین زمان ممکن صورت گیرد و بتواند در معرفی آثار و ارزش های دفاع مقدس موثر باشد.

امیری، خواستار همکاری هرچه بیشتر مسئولان برای راه‌اندازی چنین مرکزی در استان شد و گفت: هر چه بر روی فرهنگ ایثار کار شود در مقابل تهاجم فرهنگی مصون خواهیم بود.

انتهای پیام/82009/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول