اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی

برگزیدگان ششمین جشنواره شعر دفاع مقدس در لرستان معرفی شدند

اختتامیه ششمین جشنواره شعر دفاع مقدس با عنوان «به لهجه شقایق» در کوهدشت لرستان برگزار شد و برگزیدگان بخش‌های مختلف معرفی شدند.

برگزیدگان ششمین جشنواره شعر دفاع مقدس در لرستان معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، در اختتامیه این جشنواره که پیش از ظهر امروز در فرهنگسرای ارشاد کوهدشت برگزار شد، برگزیدگان این جشنواره با عنوان به لهجه شقایق معرفی شدند.

این جشنواره با موضوعات مقاومت ملل، بهره‌گیری از مضامین عاشورایی، شعرکودک و نوجوان و شعربومی دفاع مقدس برگزار شد و داوران از بین بیش از200اثر رسیده به دبیرخانه جشنواره برگزیدگان را معرفی کردند.

برگزیدگان بخش دفاع مقدس به ترتیب مصطفی خدایگان، علی حاتم‌زاده، فرزانه شهسواری حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند، و از مهدی دوست محمدی، راضیه دارابیان، مرضیه نظامی و امین گندمی در این زمینه تقدیر به عمل آمد.

در این جشنواره در بخش کودک و نوجوان هیچ اثری حائز رتبه نشد، اما از مجتبی قاسمیان، محمدفصیحی، کیومرث عیدی‌پور، مریم میرزایی و فرشته حسن‌زاده تقدیر صورت گرفت.

در بخش مقاومت بین‌الملل به ترتیب اسدفرهمند، فاطمه بیرانوند، علی نیک آبادی حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند.

در بخش مضامین عاشورایی در شعر دفاع مقدس برگزیده اول فائزه دارابی، برگزیده دوم با توجه به رای هیئت داوران کسی حائز این رتبه نشد، برگزیده سوم محمدحسن شفیعی شناخته شدند و از احمد کنجوری تقدیربه عمل آمد.

دربخش شعر بومی ازحشمت خالقی، احمدگوهری، حشمت آزادبخت و هادی مومنی تقدیر به عمل آمد.

گفتنی است، در حاشیه این مراسم کارگاه آموزشی با حضور سعید بیابانکی و عبدالرضا شهبازی برگزار شد.

لازم به ذکر است، این جشنواره به همت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان و اداره فرهنگ و ارشاد کوهدشت و سازمان بسیج هنرمندان برگزار شد.

انتهای پیام/2304/ت30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول